איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בבניינים משותפים

איתור נזילות בבניינים משותפים הוא בין השירותים הפופולאריים עם הגעת החורף, אך נזילות כאלה עשויות להתעורר גם בשאר ימות השנה. בניינים משותפים מכילים אזורים רבים שבהם עלולה להתעורר נזילה, ולא תמיד נשים לב לסימנים הפעוטים המספרים לנו על תחילתה של הבעיה.
במאמר הבא תוכלו למצוא מידע וטיפים לגבי נזילות בבניין משותף, ובמידה וגם אתם סובלים מהתופעה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת שירות מהיר ומקצועי.

☑️איתור נזילות בבניינים משותפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בבניינים משותפים
איתור נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בניינים משותפים ובעיות נזילות

בניינים משותפים כוללים אזורים שונים שאינם נמצאים תחת השגחת הדיירים, ולכן בעיות של נזילות עלולות להתפתח ולהחמיר מבלי שנשים לב לכך. אילו אזורים הם יותר "מועדים לפורענות" כשאנו מדברים על בניינים משותפים

 

חניונים

החניונים לרוב ממוקמים מתחת לקרקע, והדבר מגביר את הסיכון שלהם לבעיות נזילות. כשאנו מדברים על חניונים תת קרקעיים, מדובר באזור שחשוף יותר לרטיבות מהאדמה המקיפה אותו, ובאופן כללי מדובר על אזור נמוך בבניין, שאליו עלולים להתנקז מים ממקומות שונים.

 

חדרי מכונות

חדרי המכונות בבניינים משותפים לא נמצאים בשימוש רב, ורק לעתים רחוקות יחסית אנשי מקצוע ספציפיים באים לבקר בהם לצורך בדיקות כאלו ואחרות. בעיות נזילות עלולות להתפתח בחדרים אלו מבלי שנשים לב אליהן, ולעתים הן יכולות להחמיר מאוד לפני שנשים לב שהן קיימות.

 

חדרי מדרגות ומסדרונות

חדרי המדרגות בבניין המשותף שלנו, בין אם מדובר בבניין מגורים או משרדים, אינם נמצאים בשימוש רב במידה וקיימת מעלית בבניין. חדרים אלו אינם מתוחזקים כמו האזורים האחרים בבניין, וכך גם אינם נהנים מאותה תשומת הלב וההשגחה. לכן, נזילות עלולות להתפתח כמעט באין מפריע גם באזורים אלו.

 

אמצעים לאיתור נזילות בבניינים משותפים

בעבר, בעלי מקצוע לעתים נדרשו לפרק, לקדוח ולהרוס חלקים במבנה במטרה למצוא את מקור הנזילה. עם השנים, הטכנולוגיה השפיעה רבות על תחום איתור הנזילות, וכיום ניתן לבצע איתור בקלות ומבלי ליצור הרס מיותר. בין האמצעים המשמשים כיום לאיתור נזילות בבניינים משותפים נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות
  • סיבים אופטיים
  • מכשירים אקוסטיים
  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז

 

סימנים לנזילות בבניינים משותפים

אספנו עבורכם מספר סימנים נפוצים, שיכולים להעיד על קיום נזילה בבניין המשותף שלכם:

 

סימני עובש

עובש הוא למעשה מושבות פטריות המתפתחות בתנאי לחות, ומתבטאות בצורת כתמים ירוקים או שחורים. העובש מעיד על קיום של רטיבות, נזילה, או בעיית אוורור בחדר, ובמידה והוא חוזר על עצמו מומלץ להזמין איש מקצוע לבירור מקור הבעיה.

 

בועות בצבע

כשאנו עדים לבועות מאחורי שכבת הצבע בתקרה או בקיר, זה מעיד על קיום רטיבות שכבר חדרה את רוב שכבות האיטום, והיא על סף חדירה אל פנים המבנה. הזמנת איתור נזילות בבניינים משותפים הוא נחוץ בשלב זה, כדי למנוע את השלב הבא – נזילות, טפטופים והצפות.

 

הצפות או טפטופים

השלב שבו הרטיבות כבר חודרת אל פנים הבניין, מתאפיין בהצפות, נזילות מים, וטפטופים שיפריעו לשגרת העבודה והחיים. הזמנת איתור נזילות בבניינים משותפים יאפשר לנו להבין מהו מקור הנזילה המדויק, ויאפשר לנו למצוא פתרון בשלב הבא.

 

מחיר איתור נזילות בבניינים משותפים

כשאנו מבקשים הצעת מחיר איתור נזילות בבניינים משותפים, מומלץ לבקש פירוט מבעל המקצוע שעמו נעבוד. לכל איתור נזילות בבניינים משותפים מחיר שונה, והדבר יהיה מושפע מהפרמטרים הבאים:

  1. וותק בעל המקצוע שאנו מזמינים.
  2. עונת השנה שבה אנו מזמינים את השירות.
  3. שירותים נוספים שנבקש, דוגמת מיפוי צנרת או תיקונים.
  4. היקף הבדיקה הנדרשת.
  5. סוג המכשור שבו ישתמש בעל המקצוע לאיתור הנזילה.

 

מחירון איתור נזילות בבניינים משותפים כללי

איתור נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1500
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יתחיל מ-₪1500, וישתנה בהתאם להיקף הבעיה, החומרים הדרושים ועוד.

אנו משתדלים להגיע אל לקוחותינו בהקדם האפשרי, בהתחשב בעומס העבודה בתקופה.

באמצעות סימני עובש, בועות, נזילות או הצפות.

ניתן להזמין בדיקה תקופתית עוד לפני החורף, ו"להקדים תרופה למכה".

דילוג לתוכן