איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת סאונד

כנראה שאם תצטרכו לחפש נזילה בבית שלכם תתחילו בחיפוש של מים זורמים סמוך למקלחת, לכיור או לבר המים שלכם. זאת אכן התחלה טובה אך אינה מספקת. ישנם מקרים בהם בלתי אפשרי לאתר את הנזילה רק באמצעות חיפוש שטחי שלה מעל פני הקרקע או על הקירות. איתור נזילה בעזרת סאונד מאפשר לבעלי מקצוע, ביחד עם מגוון שיטות אחרות, לאתר נזילות גם אם הן סמויות מאחורי הקיר או מתחת לקרקע.

☑️איתור נזילה בעזרת סאונד ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת סאונד
איתור נזילה בעזרת סאונד
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שיטות לאיתור נזילות

מעבר לשימוש בהליך איתור נזילה בעזרת סאונד ישנן שיטות רבות נוספות אשר בעלי מקצוע יכולים לבחור להשתמש בהן.

שיטות נוספות להליך איתור נזילה בעזרת סאונד

  1. איתור נזילה באמצעות בלון
  2. שימוש במכשירים אקוסטיים (בשונה מהתבססות על סאונד)
  3. צילום טרמי של קירות או תקרת הבית
  4. איתור נזילה בעזרת הזרמת מים בלחץ גבוה

 

איתור נזילה בעזרת סאונד בדומה לאולטרה סאונד

המונח אולטרה סאונד ודאי מוכר לכם ממקור ראשון, מסרטים או ממכרים אשר חוו היריון וביצעו בדיקות אולטרה סאונד. הרעיון במכשירי אולטרה סאונד, ובביצוע איתור נזילה בעזרת סאונד, הוא שידור של גלי קול בעוצמה מסוימת אל תוך הצנרת (חלקי המערכת והצינורות).

גלי הקול חוזרים בחזרה מעצם התנהגותם הפיזיקלית, אך החזרה שלהם היא בעוצמה שונה ובצורה שונה. פענוח של השינוי, המתבצע על ידי המכשיר והן על ידי המאתר, מספקים מידע על המצב בתוך הצינורות, כך שעין מקצועית יכולה לראות את הנתונים ולהבין האם יש נזילה, היכן ובאיזה חומרה.

 

איתור נזילה בעזרת סאונד?

כאשר מדובר בנזילות גלויות לרוב תזמינו בעל מקצוע והמטרה שלו תהיה למצוא את מקור הנזילה. כאשר יש חשד לנזילה כתוצאה מסימן זיהוי גלוי או חשבון מים גבוה מהרגיל, יש רק קצה חוט למציאת הנזילה אך היא יותר מורכבת לגילוי. לצורך נזילות סמויות שכאלה ניתן לבצע איתור נזילה בעזרת סאונד.

השימוש במכשיר מאפשר למאתר למצוא את מקור הנזילה או אם בכלל קיימת, רק על ידי שידור גלי קול אל תוך הצנרות והבנת המצב בתוך הצינורות בעת קבלת גלי הקול בחזרה.

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת סאונד?

מחיר איתור נזילה בעזרת סאונד יחסית גבוה לשאר שיטות איתור נזילה דווקא בגלל שמדובר במכשיר מורכב אשר דורש ניסיון קודם והסמכה מיוחדת. לא תמיד יהיה צורך בשימוש בשיטה זאת, אך כאשר כן, תשלמו בעבור איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר קבוע העומד על 1,200 שקלים.

מחיר זה כולל את מציאת הנזילה בעזרת מכשיר הסאונד, אך במידה ותצטרכו לבצע תיקון נזילה או החלפת חלקי המערכת, תשלמו מחיר נוסף אשר מתחיל מ ה-1000 שקלים לכל שלב.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת סאונד כללי

איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת גז מחיר מ-₪1,800

 

לאיתור נזילה בעזרת סאונד חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנן נזילות, בכל סוגי המבנים, אשר סמויות מן העין ועל מצריכות שימוש בשיטות מיוחדות. סאונד מאפשר איתור נזילה ללא נזק, כדוגמת חפירת הקרקע, על מנת לאתר את מקור הנזילה ואפילו את חומרתה.

על מנת להזמין שירות איתור נזילה בעזרת סאונד יש להתקשר למאתר נזילות. במידה ובעל המקצוע ימצא את השיטה רלוונטית לסוג הנזילה ומבנה הצנרת הוא יבחר להשתמש בהליך איתור נזילה בעזרת סאונד.

בעיקרון לא, סאונד משמש למציאת הנזילה אך אינו יכול לחבר מחדש את החלקים או לשנות את הרכב הצנרת. איתור נזילה בעזרת סאונד מסייע לבחור בשיטת התיקון המתאימה אך הוא לא השיטה עצמה.

התשובה היא לא, הליך איתור נזילה בעזרת סאונד רלוונטי בעיקר לנזילות סמויות, במקרה שהנזילה גלויה היא נראית לעין ועל כן אין צורך בשימוש בשיטה מיוחדת מעבר לכך.

דילוג לתוכן