איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות סמויות

דליפות סמויות של מים יכולות לגרום לנזקים כבדים – הנזקים יכולים לבוא לידי ביטוי בבעיות שונות בתשתיות המבנה ואף בהוצאות כספיות כבדות כדי לתקן את הנזקים שנגרמו. אז איך מבצעים איתור דליפות סמויות ומה זה בכלל? צוות המומחים של המאתרים ישמח לבצע עבורכם איתור דליפות סמויות באמצעות מכשור חדשני, ידע מקצועי וניסיון ללא תחרות. התקשרו להזמין עכשיו איתור דליפות סמויות.

☑️איתור דליפות סמויות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות סמויות
איתור דליפות סמויות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה זה איתור דליפות סמויות?

איתור דליפות סמויות הוא שם שניתן לעבודה של איתור דליפות מים אשר מקורן אינו ידוע. אז אם מקורן אינו ידוע, אתם שואלים, כיצד ניתן לדעת בכלל שיש דליפה?

יש כמה סימנים המעידים על קיומה של דליפה סמויה:

  • חשבון מים גדול ולא הגיוני
  • קיר מתקלף ללא סיבה נראית לעין
  • כתמי עובש על הקיר, על התקרה, על הרצפה ועוד
  • השכנים מלמטה מתלוננים על רטיבות בתקרה שלהם
  • הפרעות בחשמל מסיבה לא ברורה

 

אלה חלק מהסימנים שיכולים להעיד על קיומה של דליפה סמויה בבית שלכם.

 

מה עושים אם יש חשד לדליפה סמויה?

אם יש ספק, אז אין ספק – אם יש לכם חשד לקיומה של דליפה סמויה אתם צריכים להזמין בהקדם האפשרי שירות איתור דליפות סמויות של המאתרים, כדי לצמצם ככל הניתן את רמת הנזק.

דליפה סמויה יכולה לגרום שורה ארוכה של נזקים חמורים:

  • קילוף צבע מהקיר
  • הופעת עובש ופטריות, המסכנות את בריאות דיירי הבית
  • נזקים חמורים לצנרת המים
  • נזקים חמורים לתשתית החשמל בקירות
  • נזקים לדירות השכנות
  • ירידת ערך הנכס
  • התפרקות והתמוטטות של הקיר, או התקרה בגלל הרטיבות

 

איך מבצעים איתור דליפות סמויות?

בימים עברו היו צריכים לשבור את הקיר, הרצפה והתקרה, עד שהיו מוצאים את מקור הדליפה. כיום יש אמצעים רבים וחדשניים לאיתור דליפות סמויות, ביניהם מצלמה תרמית המאתר את מקור הדליה באמצעות זיהוי הפרשי טמפרטורות, חיישן גז המסייע למצוא את מקור הדליפה על ידי בחירת גז מהחור בצנרת, מצלמת דחיפה המספקת תמונה ברורה וחדה של הצנרת מבפנים, עד לאיתור מקור הדליפה ועוד.

אין ספק כי עבודת האיתור חייבת להתבצע על ידי בעלי מקצוע מיומנים מאוד, כדי לשאת תוצאות טובות, ללא נזק משני לתשתיות ולצנרת, אבל צוות המאתרים יכול להעיד שהאמצעים הללו יעילים ונוחים מאוד לשימוש.

 

כמה עולה איתור דליפות סמויות?

מחיר איתור דליפות סמויות יכול להיות קבוע, אם מדובר על דליפה בודדת. יחד עם זאת, אם יש צורך באיתור של כמה דליפות בדירה אחת, המחיר יעלה בהתאם למספר הדליפות שיש לאתר. כמו כן, המחיר עשוי לעלות אם הגישה למקום הדליפה היא קשה במיוחד.

בנוסף, רצוי להזמין, נוסף על איתור הדליפה, גם שירות תיקונים של המאתרים, שיבטיח לכם תיקון יעיל, מהיר ואמין של מקור הדליפה, בתשלום נוסף. חשוב לוודא כי אתם מקבלים איתור דליפות סמויות מחיר הוגן ולכן אתם מוזמנים לעיין במחירון שלנו:

 

מחירון איתור דליפות סמויות כללי

איתור דליפות סמויות מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות סמויות חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור דליפה סמויה על ידי מומחה מבטיח לכם ביצוע אופטימלי של האיתור, ללא גרימת נזקים נלווים. גם כאר משתמשים בציוד מתקדם לצורך איתור הדליפה, חשוב לעשות זאת בצורה הנכונה כדי למנוע נזקים משניים לצנרת ותשתיות ולכן יש להזמין רק בעלי מקצוע מיומנים ובעלי ידע מתאים.

צוות המומחים של המאתרים מבצע גם את התיקון, לפי בקשת הלקוח, באופן יעיל, מקצועי ומהיר, כדי להגן על הנכס לשכם מפני נזקים בעקבות חשיפה ממושכת לרטיבות.

איתור דליפות סמויות חייב להתבצע במהירות וביעילות כדי להבטיח שלא יגרמו נזקים חמורים לנכס שלכם, אשר יעלו לכם הרבה יותר משירות האיתור שלנו. משום כך, מחיר האיתור עצמו הוא כאין וכאפס לעומת המחיר שאתם עלולים לשלם אם לא תבצעו איתור דליפות מקצועי.

קשה עד בלתי אפשרי לאתר מקור דליפה סמויה ללא מכשירים מתאימים וידע רלוונטי.

דילוג לתוכן