איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות מתחת לרצפה

מים יכולים להיות דבר נפלא, אבל רק כאשר הם נמצאים במקום המיועד להם. לכן, כאשר המים בבית, או במקום העבודה חורגים מהמקום המתאים להם ולכם, מגיעים למקומות שבהם הם גורמים לנזקים שונים, אתם צריכים איתור דליפות מתחת לרצפה.
כאשר יש דליפת מים מתחת לרצפה מופיעים סימנים ייחודיים, אשר כדאי להזמין מומחה של המאתרים כדי לזהות אותם באופן ודאי. לכן, אם יש לכם חשד, אל חשש – הזמינו עכשיו מומחה של המאתרים לאיתור דליפת מים מתחת לרצפה.

☑️איתור דליפות מתחת לרצפה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות מתחת לרצפה
איתור דליפות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימן שאתם צריכים איתור דליפות מתחת לרצפה

כדי להיות בטוחים שאתם צריכים איתור דליפה מתחת לרצפה, כדאי שתשימו לב לסימנים הבאים:

  • שינוי צבע המרצפות, או הרווחים בין המרצפות
  • עובש ברווחים שבין המרצפות
  • רטיבות בחלק התחתון של דלתות
  • תחילת ריקבון של משקופי הדלתות
  • קורוזיה
  • קילופי טיח מעל הפנלים
  • אם יש פרקט, תופיע נפיחות על הפרקט
  • אם השכן מלמטה מתלונן על נזילה מלמעלה (מהדירה שלכם)

 

גורמים שונים לדליפות מתחת לרצפה

דליפה מתחת לרצפה יכולה להתרחש בגלל מספר גדול של גורמים:

  • איטום לא תקין, או חוסר באיטום בחדרי רחצה
  • חדירת מי גשם
  • צנרת תת קרקעית לקויה

 

כל אחד מהגורמים האלה עשוי לגרום נזקים כבדים, אם לא יטופל במהירות ולכן רצוי להזמין בהקדם שירות איתור דליפה מתחת לרצפה של המאתרים.

 

מכשירים מתקדמים לאיתור דליפות מתחת לרצפה

איתור דליפות מתחת לרצפה ללא מכשירים מיוחדים מאלץ את המאתר לשבור מרצפות כדי למצוא את המיקום המדויק של הדליפה. לעיתים יש צורך לפרק חלק גדול מהריצוף, כדי להגיע למקור הדליפה ולכן אנחנו במאתרים מקפידים להשתמש במיטב הציוד המתקדם כדי לאתר לכם את הדליפה בלי לגרום נזק.

 

גלאי לחות לאיתור דליפות

גלאי לחות מאפשר לנו לבצע איתור דליפות מתחת לרצפה ביעילות, במהירות ובקלות, בלי לשבור מרצפות, או לפרק את הפרקט. כאשר נגיע לשלב התיקון, נצטרך כמובן לפרק חלק קטן מהרצפה כדי להגיע למקור הדליפה ולתקן אותו, אך התיקון והאיתור המוקדם חוסך לכם כסף רב.

 

מצלמה תרמית לאיתור דליפות

מצלמה תרמית היא מכשיר מתקדם ומוצלח במיוחד, המאפשר לנו לבצע איתור דליפה מתחת לרצפה בלי לפרק, או לשבור חלקים שונים בבית. אנחנו מפעילים את המים החמים בבית כדי לאפשר למצלמה תרמית לזהות את האזורים החמים ולמצוא את הדליפה. המצלמה מספקת לנו תמונה ברורה של מפת הטמפרטורות בבית וכך אנחנו יכולים לזהות את המיקום המדויק של הדליפה.

 

איתור דליפה בעזרת חיישן גז

אם הדליפה מגיעה מצנרת דלוחין, נוכל להשתמש בחיישן גז, או בלוני הצפה. שני אמצעים ייעודיים לצורך איתור דליפה מתחת לרצפה, המגיעה מצנרת דלוחין, או ביוב. שימוש במכשירים אלה עשוי להיות מורכב במיוחד ואף לגרום נזק, אם הוא מתבצע על ידי אנשי מקצוע לא מיומנים ולכן חשוב להקפיד על בחירת מומחים מנוסים, כמו המומחים של המאתרים.

 

כמה עולה איתור דליפות מתחת לרצפה

מחיר איתור דליפות מתחת לרצפה משתנה לפי מספר הדליפות שיש לאתר (התמחור הוא לפי דליפה), לפי רמת הקושי להגיע לאזור הנבדק ולפי הצורך בתיקון הדליפה. צוות המאתרים מציע תיקון מקצועי, יעיל ומהיר לדליפה, שיאפשר לכם ליהנות משקט נפשי ותקינות של הצנרת בבית. לצורך הבנה טובה יותר של איתור דליפה מתחת לרצפה מחיר, אנחנו מפרסמים גם כאן את המחירון שלנו:

 

מחירון איתור דליפות מתחת לרצפה כללי

איתור דליפות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

חשוב לאתר את מקור הדליפה במהירות האפשרית, כדי לבצע תיקון מהיר, למנוע נזקים כבדים לתשתיות המבנה ואף נזק בריאותי לבני הבית.

עם המאתרים לא שוברים רצפות! אנחנו משתמשים בציוד מתקדם, המאפשר לנו לאתר את מקור הדליפה בלי לגרום נזק והרס.

האופן בו אנחנו מתקנים את הדליפה תלוי באופי הדליפה, במיקום שלה, בסוג הצינור ועוד. לכן, כדאי לבקש מהמומחים של המאתרים להגיע מוכנים לבצע לכם את התיקון מיד לאחר האיתור.

לא. כדי להזמין מאיתנו תיקון בנוסף לאיתור הדליפה יש להוסיף על התשלום.

דילוג לתוכן