איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות חיצוניות

איתור דליפות חיצוניות, או דליפות מים בקיר חיצוני, עשוי להיות עניין מורכב הרבה יותר מאשר איתור דליפות רגילות, בתוך המבנה. משום כך, כאשר עולה הצורך לבצע איתור דליפה חיצונית, חשוב לוודא כי אתם מזמינים חברה שיש לה את הידע והציוד המתאימים לביצוע עבודה מסוג זה.
צוות המומחים של המאתרים יכול להגיע אליכם במהירות, לכל חלקי הארץ, עם ציוד מתקדם ואיכותי וצוות עתיר ניסיון. התקשרו עכשיו להזמין איתור דליפות חיצונית!

☑️איתור דליפות חיצוניות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות חיצוניות
איתור דליפות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

למה חשוב להזמין איתור דליפות חיצוניות במהירות?

איתור דליפה חיצונית חייב להתבצע במהירות האפשרית, כדי למנוע נזקים כבדים למבנה. כאשר דליפה מתרחשת בקיר חיצוני היא מתפשטת במהירות, לעיתים ללא סימן נראה לעין, היא יכולה לגרום נזקים כבדים לתשתית הבניין, בכלל זה גם תשתית החשמל ולהביא לנזקים יקרים וכואבים.

 

נזקים אפשריים של דליפת מים בקיר חיצוני

איתור דליפה בקיר חיצוני הוא לעיתים מורכב, בעיקר כי לפעמים אין סימנים חיצוניים לכך שיש דליפת מים. אבל חשוב מאוד לבצע את האיתור ברגע שמתעורר אצלכם חשד לקיומה של דליפת מים כדי למנוע את הנזקים:

  • עובש – אם הרטיבות קיימת כבר זמן מה והיא מחלחלת לתוך חלל שאינו מאוורר, אתם תוכלו לראות כתמי עובש על הקיר הפנימי. אלה מסוכנים לבריאות בני הבית ויש לטפל בהם במהירות.
  • פגיעה ביסודות – זו יכולה להתרחש כאשר הדליפה קיימת כבר זמן רב והיא מחלחלת לחלקי הבניין השונים. למותר לציין כי נזק בקנה מידה כזה הוא נזק קטסטרופלי, יקר ומסוכן.

 

גורמים להיווצרות דליפה בקיר חיצוני

איתור דליפה חיצונית הוא צורך נדרש במיוחד כאשר קיימים גורמים שונים, שיכולים ליצור רטיבות ממקור חיצוני בקירות המבנה:

  • מים מחלחלים מהקרקע
  • מים מחלחלים מהגג בגלל איטום לא תקין
  • מי גשמים שחודרים דרך הקיר בגלל איטום לא תקין
  • צינורות מים חיצוניים שאינם תקינים
  • בעיות איטום של חלונות במבנה

 

תיקון דליפה בקיר חיצוני

כאשר איתור דליפה בקיר חיצוני מגלה לנו כי מקור הדליפה הוא בבעיית איטום, או סדקים בקירות, המומחים של המאתרים יכולים לבצע פעולת איטום פשוטה ומהירה, אשר תגן על הקיר מפני חדירת מים בעתיד. במקרה כזה אין צורך לשבור את הקיר, אפילו כדי לתקן את הנזק, ודאי שאין צורך לשבור דבר כאשר מאתרים את הדליפה.

 

איתור דליפות חיצוניות בעזרת ציוד מתקדם

במרבית המקרים, כאשר מקור הדליפה הוא בבעיית איטום בגג, או בקירות, כל מה שאנחנו צריכים לעשות בעת איתור דליפות חיצוני, הוא להשתמש במצלמה תרמית, או חיישן לחות. אלה שני מכשירים מתקדמים ומתוחכמים להפליא, המאפשרים לנו לזהות בדיוק היכן נמצא מקור הדליפה וכך אנחנו יכולים לגשת ביעילות ובמהירות לתקן את הבעיה.

 

כמה עולה איתור דליפות חיצוניות

מחיר איתור דליפות חיצוניות נקבע לפי מספר הדליפות שיש לאתר ולפי רמת הקושי להגיע למקום הדליפה, כדי לאתר אותה. מלבד זאת, אתם יכולים לדרוש שהמאתר יביא איתו מכשירים וציוד מכל הסוגים, כדי לבצע איתור דליפות חיצוניות מחיר. חשוב לבדוק שהמאתר שלכם הוא מקצועי, מיומן ובעל ניסיון, כדי למנוע איתור שגוי של מקור הדליפה וכדי למנוע נזקים משניים שיכולים להיגרם תוך כדי פעולת האיתור.

 

מחירון איתור דליפות חיצוניות כללי

איתור דליפות חיצוניות מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

המאתרים עוסקים באיתור דליפות ונזילות מים מכל הסוגים! כמו כן, המומחים של המאתרים עוסקים גם בתיקון של הדליפות, כדי לאפשר לכם שקט נפשי במהירות האפשרית.

אם תבקשו לאתר יותר מדליפה אחת, אם קיים קושי משמעותי להגיע למקום הדליפה, אם תבקשו תיקון בנוסף לאיתור, ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר.

רק מומחים לאיתור דליפות יכולים לאתר את הדליפה במהירות ובמדויק, כדי לאפשר לכם לתקן את הבעיה במהירות האפשרית ולהימנע מנזקים מיותרים.

ניתן להשתמש במצלמה טרמית וחיישן לחות. במקרים מיוחדים ניתן להפעיל גם חיישן גז, מצלמת סיב אופטי ועוד.

דילוג לתוכן