איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בקו ביוב

בימים עברו, איתור דליפות בקו ביוב היה כרוך בשבירה של מרצפות, כדי  למצוא את המקום שבו הצינור שבור, או סדוק. הדבר היה גורר אחריו עלויות גבוהות לתיקון ההרס שנגרם ומייקר מאוד את כל העניין. כיום, למרבה המזל, כבר אין צורך "לשפוך את התינוק יחד עם המים" בזכות פיתוחים טכנולוגיים מדהימים, המאפשרים למומחים שלנו לאתר דליפות מים ללא הרס.

אז אם יש לכם דליפת מים התקשרו עכשיו להזמין מומחה איתור דליפות מים של המאתרים, אשר יאתר עבורכם את מקור הדליפה ואף יתקן את הבעיה במקרה הצורך.

☑️איתור דליפות בקו ביוב באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בקו ביוב
איתור דליפות בקו ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איך מבצעים איתור דליפות בקו ביוב?

כם שהסברנו קודם, כיום כבר לא צריך להרוס את הרצפה כדי לבצע איתור דליפות בקו ביוב. למעשה קיים בידינו ציוד מתקדם וחדיש לצורך ביצוע העבודה. בין היתר, אשר להשתמש במצלמת סיב אופטי, או חיישן גז, או בלוני הצפה כדי לאתר דליפה בקווי ביוב. מי שמחליט על האמצעי המתאים ביותר לאיתור מוקד הדליפה הוא המומחה של מאתרים אשר מגיע למקום ובודק את הבעיה מקרוב.

 

איתור דליפות בעזרת מצלמת סיב אופטי

כאשר אנחנו רוצים לבצע איתור דליפות בקו ביוב, אנחנו מעדיפים לעשות שימוש במצלמת סיב אופטי. זו מצלמה זעירה, המזכירה מאוד את המצלמות המשמשות רופאים המבצעים קולונוסקופיה למשל. אנחנו מחדירים את המצלמה אל פתח הביוב ומעבירים אותה לאורך הצנרת.

המצלמה משדרת למסך שלנו בזמן אמת את התמונה המתקבלת לאורך תוואי הצנרת, עד שאנחנו מגלים את מקור הנזילה. אז אנחנו גם יכולים להתחיל לתקן את הבעיה.

 

איתור דליפות בעזרת בלוני הצפה

בלוני הצפה משמשים אותנו לצורך איתור דליפות בקווי ביוב, במקרים שבהם איתור בעזרת מצלמת סיב אופטי אינה מתאימה. במקרה כזה אנחנו סותמים פתח כניסה אחד לביוב ומציפים את המערכת במים מהצד השני. כאשר מפלס המים עולה אנחנו ממתינים מספר דקות כדי לראות אם הוא ירד. אז משמעות הדבר היא כי יש דליפה בקו הזה.

 

איך בוחרים חברה לאיתור דליפות בקו ביוב?

כדי לבחור חברה מתאימה לצורך איתור דליפה בקו ביוב, יש לבדוק כמה נושאים:

  • האם יש להם את הציוד הנדרש, כמו מצלמת סיב אופטי ובלוני הצפה?
  • האם יש להם בעלי מקצוע מנוסים ומומחים בתחום?
  • האם יש להם אחריות על ביצוע העבודה?
  • האם יש להם המלצות?
  • לבסוף, חשוב לבדוק אם החברה שאתם בוחרים לצורך איתור מקור הבעיה יכולה גם לתקן לכם אותה. אנחנו מציעים בנוסף על איתור מקור הדליפה גם שירות תיקונים מקצועי, יעיל ואמין במחירים נוחים.

 

כמה עולה איתור דליפות בקו ביוב?

מחיר איתור דליפות בקו ביוב עשוי להשתנות אם יש צורך באיתור של יותר ממוקד אחד של שליפה. כמו כן הוא עשוי לעלות אם הגישה אל אזור הדליפה היא מורכבת במיוחד. גם שיטת האיתור הדרושה עשויה להשפיע על איתור דליפה בקו ביוב מחיר. משום כך, אנחנו מציעים לכם שקיפות מלאה ומפרסמים את המחירים שלנו כאן באתר:

 

מחירון איתור דליפות בקו ביוב כללי

איתור דליפות בקו ביוב מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בקו ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

בדיקת הצפה מיועדת בעיקר לוודא שמקור הדליפה הוא אכן בקווי הביוב. היא לא מאפשרת איתור מדויק של המיקום.

המאתרים לא מבצעים רק איתור דליפות בקווי ביוב, אלא גם מתקנים את הבעיה.

לא. לעיתים רחוקות לא מצליחים לאתר את הדליפה עם האמצעים הטכנולוגיים הנמצאים ברשותנו ואז יש לפרק או לשבור את הריצוף כדי לאתר את המיקום המדויק ולתקן את הבעיה.

רק מומחה בעל ניסיון וידע רחב בתחום יכול להשתמש בציוד המתקדם שלנו בצורה מספיק טובה, לאתר את הדליפה באופן מדויק ולא לגרום נזקים מיותרים. משום כך חשוב להזמין רק בעלי מקצוע אמינים מאוד לביצוע איתור דליפות.

דילוג לתוכן