איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בצנרת

כאשר יש לכם דליפה נראית לעין בצנרת, אתם יכולים לראות את הטפטוף ולהבין מהיכן הוא מגיע, אבל כאשר הדליה מתרחשת בצנרת נסתרת, קשה להבין מהיכן היא מגיעה בדיוק ולכן צריך להזמין שירות איתור דליפות בצנרת. צוות המומחים של המאתרים מתמחה באיתור דליפות בצנרת מכל הסוגים, באמצעים מתקדמים, עם שפע ניסיון וידע. התקשרו עכשיו להזמנת איתור דליפה בצנרת!

☑️איתור דליפות בצנרת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בצנרת
איתור דליפות בצנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בצנרת – בכל מקום

כפי שדליפות בצנרת יכולות להתרחש בכל סוגי הצנרת, כך גם איתור דליפות בצנרת מתבצע בכל סוגי הצנרת -זו יכולה להיות צנרת מוניציפלית במרחב הציבורי, צנרת ביתית של דירה בבניין קומות, צנרת בבית פרטי, או בניין מסחרי, בנייני ציבור ובעצם בכל מקום.

בנוסף, דליפה בצנרת יכולה להתרחש בצנרת המים, צנרת הניקוז וצנרת הביוב ולכן קיימות שיטות שונות ואמצעים שונים המשמשים אותנו לביצוע העבודה.

למעשה, כפי שתראו בהמשך, אמצעים מתאימים לאיתור דליפות בצנרת פנים אינם מתאימים לאיתור דליפה בצנרת חוץ. לצנרת ביוב דרושים אמצעים מיוחדים וכן לצנרת ניקוז, מרזבים וכן הלאה – לכל סוג של צנרת, לכל סוג של דליפה וכן על פי תנאי השטח השונם, אנו בוחרים אמצעים אחרים.

 

סיבות להזמנת איתור דליפות בצנרת

איתור דליפות בצנרת יכול להתבצע כתוצאה מהופעת סימנים המעידים על דליפת מים בצנרת, כמו חשבון מים גבוה ולא הגיוני, הופעת סימני רטיבות ועובש על הקירות ועוד. אבל מה בכלל גורם להופעת הסימנים הללו?

  • איטום לא תקין של מעטפת המבנה
  • תזוזות אדמה שגרמו לסדקיםו שברים בצנרת
  • צנרת ישנה, מתפוררת וסדוקה
  • התקנה לקויה ורשלנית של מערכת הצינורות
  • סתימה בצנרת שהביאה לתופעות לוואי שונות

 

עבודת איתור מורכבת

איתור דליפות בצנרת היא משימה מורכבת,  בגלל הסתעפות של הצינורות, במרבית תשתיות המים, הניקוז והביוב, מספר גדול של צינורות המותקנים בכיוונים שונים ואורכים שונים, כמו גם עובדת היותם של רוב מערכות האינסטלציה מערכות נסתרות, הנמצאות מאחורי הקיר, או מתחת לרצפה. משום כך יש להשתמש באמצעים מתקדמים לצורך איתור מקור הדליפה.

 

איתור דליפות בעידן הטכנולוגי

בימים עברו נהגו לבצע איתור דליפות בצנרת על ידי שבירת קירות, פירוק מרצפות, חפירות, קדיחות וחציבות, אבל כיום כל זה כבר אינו רלוונטי.

למעשה, שורה של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מאפשרים לנו לבצע את העבודה ללא הרס כלל:

  • מצלמה תרמית – מתאימה לאיתור דליפות במבנים סגורים
  • מכשיר מיוחד לאיתור לחות באמצעות גלי רדיו
  • מצלמת סיב אופטי לאיתור דליפות בצנרת תת קרקעית
  • חיישן גז לאיתור דליפות בצנרת תת קרקעית
  • בלוני הצפה לאיתור דליפות בצנרת ביוב ועוד.

 

כמה עולה איתור דליפות בצנרת?

מחיר איתור דליפות בצנרת משתנה בהתאם למספר הדליפות שיש לאתר, כמו גם רמת הקושי להגיע למקום הרלוונטי, רמת הקושי באיתור הבעיה ועוד. זהו מספר גדול של פרמטרים, המשפיע על רמת המחיר ולכן, לפני שאתם משלמים על איתור דליפות בצנרת מחיר גבוה, בדקו מה כלול בהצעת המחיר, כדי שלא תופתעו וכדי שתוכלו להכין את התקציב הדרוש.

 

מחירון איתור דליפות בצנרת כללי

איתור דליפות בצנרת מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בצנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

המומחים של המאתרים הם בעלי המקצוע האמינים, המנוסים והמיומנים ביותר בתחום איתור דליפות. הם מחזיקים בציוד מתקדם ומגוון, יש להם ידע רחב ושנים של ניסיון ולכם הם המתאימים ביותר לביצוע העבודה.

צוות המומחים של המאתרים מציע שירות תיקון דליפות בצנרת מקצועי ואמין, בהמשך לאיתור הבעיה.

לא. מצלמה טרמית מתאימה לאיתור דליפות רק במקרה שהן מתרחשות בעומק של עד 20 ס"מ בלבד. במקרים אחרים יש להשתמש במצלמת סיב אופטי, או חיישן גז וכן הלאה.

חד משמעית – לא. זוהי עבודה המצריכה מיומנות, ידע וניסיון, שכן השימוש באמצעים מתקדמים לא יכול להבטיח עבודה נקיה וללא נזקים – אם בעל המקצוע שבחרתם אינו מיומן בעבודה. נזקים שונים עלולים להיגרם בעקבות עבודה לא מקצועית ולכן יש לבחור רק בעלי מקצוע מיומנים ביותר.

דילוג לתוכן