איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות במפעלים

איתור דליפות במפעלים בשלב מוקדם ככל הניתן מאפשר להחזיר את שגרת העבודה, להשיב את העובדים למפעל ולחזור לעשות את מה שהמפעל יודע לעשות הכי טוב – לעבוד. זו יכולה להיות דליפה תת קרקעית, דליפה מצינור בתקרה, או בתוך הקיר.

בכל מקרה מדובר על עבודה מורכבת ורגישה, המצריכה מומחים לטיפול בדליפות מים במפעלים.המומחים לאיתור דליפות של המאתרים יכולים לפתור לכם את הבעיה במהירות, ביעילות ובמקצועיות, ללא נזקים משניים. צרו קשר עוד היום והזמינו מומחה לאיתור דליפות.

☑️איתור דליפות במפעלים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות במפעלים
איתור דליפות במפעלים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות מים במפעלים לפני שהנזק יחמיר

דליפת מים יכולה לגרום לסימני רטיבות בקיר אשר מתפתחים לכתמי עובש, פטריות, פגיעה בתשתיות והרס של הקיר. כל זה כאשר דליפת מים מתרחשת בבית, אבל מה קורה כאשר המצב מגיע לכדי צורך להזמין איתור דליפות במפעלים? כאשר דליפת מים מתרחשת במפעלים, או מבני תעשייה, היא יכולה לגרום לנזקים כבדים הרבה יותר מאשר תיקון תשתיות וחידוש הקירות בבית.

משום כך חשוב להזמין איתור דליפות במפעלים בהקדם האפשרי. למעשה, דליפת מים במפעל יכולה להשבית את העבודה, לגרום לנזק כלכלי כבד ואף נזקים פיזיים חמורים, אם מדובר בדליפה המתרחשת לבקרבת מכשור כבד. דליפת מים המתרחשת מעל מכשור רגיש במפעל למשל, יכולה לגרום לאובדן של ציוד יקר ערך והוצאות כספיות כבדות עבור הבעלים.

 

איך יודעים שיש דליפת מים במפעל?

דליפת מים במפעל יכולה להתבטא בטפטוך של מים מהתקרה, או מהקיר אל הרצפה, אבל לעיתים קרובות, הדליפה מוסתרת היטב ולכן יש להבחין בסימנים ספציפיים לצורך איתור דליפות במפעלים:

  • חשבון מים מנופח
  • כתמי עובש על הקיר או התקרה
  • תקלות במערכת החשמל ממקור לא ידוע
  • התפתחות פטריות באזור הדליפה
  • התקלפות הצבע בקיר, או התקרה
  • שינוי צבע הרצפה

 

ציוד מתקדם לאיתור דליפות במפעלים

איתור דליפות במפעלים צריך להתבצע באופן שלא יפגע בשגרת העבודה. משום כך, אנחנו מקפידים על עבודה בעזרת ציוד מתקדם וחדשני, אשר מאפשרת לנו לאתר את מיקום הדליפה בלי לגרום הרס וכן באופן אשר פוגע בשגרת העבודה במינימום האפשרי. קיימות מספר שיטות לצורך איתור דליפה במפעל:

 

איתור דליפה במפעל עם מצלמה תרמית

ניתן לבצע איתור דליפה במפעל עם מצלמה תרמית כאשר הדליפה מתרחשת בתוך המבנה, בעומק של עד 20 ס"מ מפני השטח. מצלמה תרמית מאפשרת לאתר את מקור הדליפה על ידי מתן תמונה של חום וקור באזור המצולם וכך לגלות היכן מתרחשת דליפת מים נסתרת.

 

שימוש במצלמת סיב אופטי

איתור דליפה במפעל בעזרת מצלמת סיב אופטי היא פעולה מתבקשת כאשר הדליפה מתרחשת מתחת לאדמה, בקווי הביוב, או בצנרת תת קרקעית. ניתן להחדיר את המצלמה לתוך הצנרת, להניע אותה לאורך התשתית ולצפות בתמונה המתקבלת על מסך בזמן אמת, עד לגילוי מקור הדליפה המדויק.

 

כמה עולה איתור דליפות במפעלים

מחיר איתור דליפות במפעלים משתנה בהתאם לסוג הדליפה: איתור דליפה בסביבה חיצונית למשל, או בתוך קווי ביוב, עשוי להיות יקר יותר מאשר איתור דליפה בתוך המבנה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי איתור דליפה במפעל מחיר לא צריך להשתנות בגלל שימוש במכשירים שונים, אלא בגלל פרמטרים כמו מספר שעות עבודה, קושי באיתור הדליפה, קושי בגישה למקום וכן הלאה.

 

מחירון איתור דליפות במפעלים כללי

איתור דליפות במפעלים מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות במפעלים חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות מים יכול להיות עניין מורכב ולכן צריך אדם שמכיר את כל הגורמים האפשריים לדליפת מים, כמו גם את השיטות והציוד המתאים לאיתור הבעיה

המאתרים עוסקים לא רק באיתור דליפות במפעלים, אלא גם בתיקון שלהן. אתם לא צריכים ללכת רחוק כדי למצוא את האנשים המתאימים – כי אנחנו ממש כאן בשבילכם.

המאתרים עובדים עם ציוד מתקדם לאיתור דליפות במפעלים ובכלל – מצלמה תרמית, מצלמת סיב אופטי, חיישן גז, חיישן אקוסטי, בלוני הצפה ועוד.

איתור דליפות במפעלים אינו שירות זול, אבל הוא בהחלט מכסה את ההוצאה במהירות, שכן הוא חוסך לכם עלויות גבוהות על תיקונים עבור הנזקים שנגרמו למפעל בגלל דליפת המים.

דילוג לתוכן