איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות במסעדות

יש לכם דליפת מים במסעדה? אנחנו לא צריכים לספר לכם, שמלבד נזק גדול למבנה, דליפת מים יכולה להזיק מאוד גם לעסקים. חשוב לאתר את מקור הדליפה במהירות ולטפל בה באותה מהירות בדיוק, כדי לצמצם נזקים ככל הניתן. צוות המומחים של המאתרים משתמש בציוד מתקדם וחדשני לאיתור דליפות במסעדות ומציע לכם טיפול מהיר, מקצועי ויעיל בבעיה הכי דחופה שיש לכם כרגע.

☑️איתור דליפות במסעדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות במסעדות
איתור דליפות במסעדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות במסעדות – לפני שיגרם נזק חמור

נזילות במבנה גורמות נזקים רבים – הקירות מתמלאים כתמי עובש, הצבע מתחיל להתפורר, תשתיות החשמל מתחילות להיפגע וגם הקיר מתחיל לבסוף להתפרק בגלל חשיפה ממושכת למים. הבעיה היא שלא תמיד ניתן לגלות את מקור הנזילה, עד שמזמינים איתור דליפות במסעדות, על ידי מומחים בתחום.

 

סימני דליפת מים במסעדה

יש כמובן דליפות מים גלויות, אותן אפשר לזהות בקלות כאשר רואים מים מטפטפים על הרצפה, או רטיבות ברורה על הקיר, אבל למעשה רוב דליפות המים הן נסתרות ומתרחשות מתחת לרצפה, בתוך הקיר, או מעל התקרה.

דליפות אלה הן המסוכנות מכולן, כי לעיתים קרובות אתם מגלים סימנים לדליפת מים רק כאשר כבר מאוחר מדי ותיקון הנזק מגיע לעלויות גבוהות מאוד. יחד עם זאת, אם תהיו מספיק עירניים, תוכלו לזהות את סימני הדליפה, להזמין איתור דליפה במסעדה ולפתור את הבעיה במהירות:

  • סימני עובש ממקור לא ברור
  • קיר מתקלף
  • תקלות בחשמל ממקור לא ברור
  • כתמי רטיבות על הקירות

 

איתור דליפה במסעדה – יותר דחוף מכל מקום אחר

מסעדות מאופיינות בדרך כלל בסביבה סגורה, חמה ולחה. אדי הבישול מהמטבח, צפיפות הסועדים באזור הישיבה, עבודה אינטנסיבית של צוות עובדים גדול בכל רחבי העסק, שימוש אינטנסיבי במערכת המים והביוב של המבנה.

כל אלה יכולים לשמש כר פורה לבעיות של דליפות מים, התפתחות עובש והחמרה של הנזק הראשוני. משום כך, איתו נזילה במסעדה הוא שירות חיוני שלא כדאי להתעכב איתו.

 

מה עושים אם יש חשש לדליפת מים במסעדה?

בימים עברו, כל דליפת מים ממקור בלתי ידוע היתה מטופלת באותו אופן:

היו קוראים לאינסטלטור שבא לשבור את הקירות, את הרצפה ואף את התקרה במקרה הצורך, כדי לגלות את מקור דליפת המים. לעיתים קרובות, האינסטלטור היה נאלץ לשבור חלקים נרחבים של המבנה כדי לגלות מהיכן מגיעה הדליפה ובעלי המקום היו נאלצים לשם הון תועפות על תיקון הדליה ועל תיקון הנזקים שנגרמו בעקבות עבודת האיתור של האינסטלטור.

כיום פני הדברים שונים מאוד, בזכות ציוד חדשני ומתקדם אשר מאפשר לנו לבצע איתור דליפות במסעדות באמצעים פשוטים, ללא הרס. בין היתר, אנחנו משתמשים במצלמה תרמית, או מצלמת סיב אופטי, חיישן גז, חיישן אקוסטי, בלוני הצפה ואמצעים נוספים המאפשרים לנו לאתר את מקור הדליפה ללא מאמץ.

 

כמה עולה איתור דליפות במסעדות?

מחיר איתור דליפות במסעדות משתנה לי אופי הדליפה, המיקום שלה ומידת הקושי להגיע לאזור כדי לאתר את המקור שלה. בכל מקרה, חשוב לבדוק לפני שאתם מזמינים איתור דליפות במסעדות מחיר, את רמת הזמינות של החברה, את מגוון המכשירים העומדים לרשותה ואת רמת המקצועיות של הצוות המבצע, כמו גם את האפשרות להזמין גם תיקון של הדליפה על ידי אותה החברה.

המאתרים שמחים להציע לכם לצד איתור הדליפה גם שירות תיקונים מקצועי, יעיל ומהיר.

 

מחירון איתור דליפות במסעדות כללי

איתור דליפות במסעדות מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות במסעדות חייגו 055-978-0890 ☎️

המאתרים עוסקים גם בתיקון וגם באיתור דליפות במסעדות.

איתור מקצועי של מקור הדליפה מאפשר לכם להתחיל לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ולחסוך בהוצאות כספיות על תיקון נזקים משניים. לכן חשוב לבצע אותו במהירות.

שימוש במצלמה טרמית מתאים במקרים מסוימים בלבד. משום כך, המאתרים מקפידים להחזיק ציוד מגוון, מתוחזק היטב, איכותי ומתקדם לאיתור דליפות.

להיפך. איתור דליפות מקצועי עם המאתרים יכול לחסוך לכם בזמן האיתור והתיקון של הנזילה ולהחזיר אתכם לעבודה במהירות האפשרית.

דילוג לתוכן