איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות במוסדות

איתור דליפות בצנרת תעשייתית וציבורית דורש מיומנות גבוהה, ידע רחב ויסודיות. זאת בשל ההשלכות הקשות שיכולות להיות לדליפת מים במקום ציבורי. המאתרים מספקים לכם שירות איתור דליפות במוסדות, שלא יאפשר לנזק להתרחב. עם ציוד מתקדם מיטב המומחים בתחום אנחנו יכולים להתחייב לתוצאות מצוינות, טיפול מהיר ושקט נפשי. התקשרו עכשיו להזמין איתור דליפות במוסדות.

☑️איתור דליפות במסעדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות במוסדות
איתור דליפות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות במוסדות מסייע למנוע נזקים כבדים

כאשר מתרחשת נזילה בדירה, או בית פרטי, הנזק הוא גדול: כתמי עובש על הקיר, צבע מתקלף, לאחר מכן מתחילות בעיות ברשת החשמל אשר אין להן הסבר נראה לעין, קירות מתחילים להתפרק, תשתיות מתחילות להיפגע ולבסוף, התקן של נזקי המשנה עולה הרבה יותר מתיקון הדליפה עצמה. משום כך, אנחנו יודעים כי איתור דליפות במוסדות צריך להתבצע במהירות, במקצועיות וביעילות.

כאשר דליפת מים מתרחשת במוסד ציבורי, ההשלכות חמורות הרבה יותר, שכן דליפת מים יכולה להשבית את הפעילות של המוסד, לפחות באופן חלקי ולגרום לצרות צרורות, הפסדים כספיים, אפילו לסכן את האנשים שנעזרים בשירותיו של המוסד.

 

לא רק איתור דליפות במוסדות

המומחים של המאתרים יודעים כמה חשוב להפעיל איתור דליפה במוסד במהירות האפשרית, אבל לא פחות חשוב לתקן את הבעיה שגרמה לדליפה מלכתחילה. משום כך אנחנו מציעים, בנוסף לשירות איתור דליפות, גם שירות תיקונים מקצועי, יעיל, מהיר ועמיד לטווח ארוך, לדליפות מכל הסוגים במוסדות.

 

איך מאתרים דליפות מים?

איתור דליפות במוסדות בעבר היה מתבצע על ידי שבירת הריקות, הרצפה, או התקרה, אשר בתוכה נמצאים צינורות המים הדולפים. הוצאה היתה איתור מוצלח ותיקון של מוקד הדליפה, אבל גם הרס בקנה מידה עצום, אותו צריך היה לתקן בעלויות גבוהות אף יותר מאלה של תיקון הדליה עצמה.

למרבה השמחה, אמצעי זה כבר אינו רלוונטי, כמעט אף פעם, בזכות שורה של אמצעים חדשניים ומתקדמים לאיתור דליפות:

 

מצלמה תרמית לאיתור דליפות במוסדות

מצלמה תרמית עובדת על צילום תמונה תרמית של אזור הדליפה. כך ניתן לבצע איתור דליפה במוסד, על פי התמונה המתקבלת המתארת את מפת החום והקור באזור הנזילה.

 

איתור דליפות תת קרקעיות

מצלמה תרמית היא אמצעי מוצלח מהשורה הראשונה לצורך איתור דליפות במוסדות, אבל היא לא מתאימה לכל סיטואציה. במקרים של דליפה בקווי ביוב למשל, או צנרת שנמצאת בעומק האדמה, יש אמצעים אחרים שיכולים לעשות את העבודה טוב יותר:

  • חיישן גז
  • מצלמת סיב אופטי
  • בלוני הצפה
  • חיישן אקוסטי
  • חיישן תנועה ועוד.

 

כמה עולה איתור דליפות במוסדות?

מחיר איתור דליפות במוסדות משתנה בהתאם לאופי הדליפה. איתור דליפה בתוך המבנה תעלה פחות למשל מאשר דליפה מחוץ למבנה, או בקווי ביוב. בנוסף, אם תרצו כי המאתרים יתקנו לכם את הדליה בתום עבודת האיתור, סביר להניח שתתבקשו לשלם איתור דליפה במוסד מחיר גבוה יותר, אשר ישקף גם את עבודת התיקון.

כך או כך, חשוב שתבדקו אם המאתרים שהזמנתם מביאים איתם סוגים שונים של ציוד לאיתור דליפות, כדי שיוכלו לאתר את הדליפה במהירות ויעילות.

 

מחירון איתור דליפות במוסדות כללי

איתור דליפות במוסדות מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

המאתרים יכולים לאתר ולתקן את כל סוגי הדליפות: בצנרת המים, דליפות תת קרקעיות, דליפות בקווי ביוב, דליפות מהגג, מתחת לרצפה ועוד.

איתור דליפות במוסדות צריך להתבצע באופן מקצועי במיוחד, במהירות ויעילות מירבות, כדי להבטיח המשך פעילות תקינה של המוסד, כדי למנוע נזקים משניים חמורים וכדי להבטיח את בטיחות המבקרים והעובדים במקום.

בלוני הצפה משמשים כדי לבדוק אם קיימת דליפת מים בקווי ביוב.

כאשר הדליפה מתרחשת מחוץ למבנה, בצנרת המים, יש להשתמש בחיישן גז כדי לאתר את מקור הדליפה, כי מצלמה תרמית אינה מתאימה במקרה הזה, כמו גם חיישן אקוסטי, או בלוני הצפה. חיישן גז מאפשר איתור יעיל ומהיר של הדליפה, אבל חשוב לוודא כי אתם מזמינים מאתר מיומן ומקצועי.

דילוג לתוכן