איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בדירה ישנה

קיים מגוון גדול של סיבות לכף שאתם צריכים איתור דליפות בדירה ישנה. הרטיבות בקירות ובתקרה יכולה להביא לנזקים חמורים ויקרים מאוד, אשר מחיר איתור הדליפה מתגמד לעומתם. צוות המומחים של המאתרים ישמח לעמוד לרשותכם עם ציוד מתקדם, שפע של ניסיון בסיס ידע רחב. הזמינו עכשיו איתור דליפות בדירה ישנה.

☑️איתור דליפות בדירה ישנה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בדירה ישנה
איתור דליפות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כדאי לבצע איתור דליפות בדירה ישנה במהירות האפשרית

כאשר מעוניינים לבצע איתור דליפות בדירה ישנה, המומחים שלנו יכולים להשתמש במגוון אמצעים חדשניים, המסייעים להם לבצע את העבודה במהירות ויעילות, אחת מהן היא מצלמה תרמית – המאפשרת לגלות את מקור הדליפה על ידי זיהוי הפרשי טמפרטורות.

בדירות ישנות קיימת דחיפות גדולה אף יותר מאשר בדירות חדשות, או חדשות יחסים, כי הצנרת כבר ישנה ועלולה לסבול מתופעות בלאי שונות.

משום כך, תחילתה של דליפה עשויה להביא לכך כי יעלה צורך להחליף את הצנרת בדירה כולה. בנוסף, הקירות בדירה ישנה אינם חזקים במיוחד ולכן ייתכן שיגרם להם נזק חמור מאוד בעקבות חשיפה ממושכת לרטיבות.

 

סוגי דליפות בדירה ישנה

אם אתם זקוקים לאיתור דליפה בדירה ישנה, יש לכם כנראה אחד משני סוגי דליפות:

  • דליפה גלויה – אשר ניתן לראות אותה מתרחשת לנגד עיניכם, אבל ייתכן שהיא מגיעה ממקור לא ידוע. לרוב ניתן לאתר את מקור הדליפה בקלות ואף לתקן אותה בקלות, אם כי גם דליפה כזאת יכולה להיות קצה הקרחון מבחינת הנזקים שנגרמים מתחת לפני השטח ולכן חשוב להזמין בעלי מקצוע..
  • דליפה סמויה – המתבטאת על ידי עובש וסימני רטיבות על הקיר. במקרה הזה לא ניתן לראות את הדליפה, אבל אפשר בהחלט לראות את הנזקים שהיא גורמת ולכן כדאי להזמין בעל מקצוע במהירות האפשרית כדי לעצור את התפשטות הנזקים.

 

כיצד מבצעים איתור דליפה בדירה ישנה?

קיימים אמצעים שונים המשמשים אותנו לצורך איתור דליפות בדירות ישנות. מצלמה תרמית היא האמצעי המוכר והנפוץ מכולם, אשר מאפשר לנו לאתר את הדליפה באמצעות זיהוי הפרשי טמפרטורות בקיר. אנחנו ממלאים את הצנרת במים חמים ואז מחפשים בעזרת המצלמה את המקום בקיר שבו ניתן לראות התפשטות של מים חמים. כך אנחנו מזהים את מקור הדליפה.

יחד עם זאת, כאשר הדליפה נובעת ממקור מים קרים, קשה יותר לאתר אותה בעזרת מצלמה תרמית ואז ניתן להשתמש בחיישן גז. כדי לאתר דליפה באמצעות חיישן גז אנחנו ממלאים את הצנרת שלכם בגז ידידותי לסביבה, שאינו רעיל. הגז נפלט החוצה מהצנרת דרך החור, שגרם לדליפה מלכתחילה וכך אנחנו יכולים להמשיך לתיקון של הבעיה במהירות האפשרית.

קיימים אמצעים נוספים, כמו חיישן אקוסטי, המזהה את מקור הדליפה בעזרת זיהוי צליל המים הזורמים, מצלמת דחיפה, המתאימה לזיהוי דליפות בצנרת הביוב ועוד. בחירה של האמצעי המתאים תלויה במצב הקיר והצנרת ולכן זוהי החלטה אותה מקבל המומחה שלנו בשטח.

 

כמה עולה איתור דליפות בדירות ישנות?

מחיר איתור דליפות בדירות ישנות עשוי להשתנות לפי מספר גורמים, כמו למשל מספר הדליפות בדירה, אופי הדליפה, מקור הדליפה ועוד. יחד עם זאת, איתור דליפות בדירה ישנה מחיר קבוע לדליפה את ולכן חשוב להקפיד על הצעת מחיר מסודרת לפני תחילת העבודה.

 

מחירון איתור דליפות בדירה ישנה כללי

איתור דליפות בדירה ישנה מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

בעבר, היה צריך להרוס קירות, תקרות ורצפות כדי להגיע למקור הדליפה, אבל כיום יש מגוון אמצעים מתקדמים המאפשרים לנו לבצע איתור דליפות בדירה ישנה בלי להרוס דבר.

בהחלט כן. לאחר איתור הדליפה, אנחנו ממשיכים לבצע תיקון, עד לטיפול מלא בבעיה – לפי בקשת הלקוח.

מחיר איתור דליפה אחת הוא קבוע, אך עשוי להשתנו בעקבות גורמים שונים, כמפורט מעלה.

יש לבצע איתור דליפות בירה ישנה מהר ככל הניתן, שכן הרטיבות החודרת לתוך הקיר גורמת פגיעה חמורה בתשתיות, בקירות עצמם ואף בבריאות שלכם.

דילוג לתוכן