איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בבתים

איתור דליפות בבתים, כמו איתור דליפות בכל מבנה סגור אחר, מתבצע באמצעות מכשירים מתקדמים מסוגים שונים, אשר מאפשרים לנו להימנע מהצורך להרוס קירות, רצפה ותקרה, לצורך איתור הדליפה. צוות המומחים של המאתרים מציע מגוון מכשירים חדשניים לאיתור דליפות בבתים באופן מקצועי, אמין, יעיל ומהיר. התקשרו עכשיו להזמנת איתור דליפה בבית!

☑️איתור דליפות בבתים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בבתים
איתור דליפות בבתים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בבתים בעזרת מצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא מצלמה לכל דבר, אלא שהיא מסייעת לנו בביצוע איתור דליפה בבית, בזכות יכולת מיוחדת שיש לה. זוהי מצלמה הפועלת על גלי אינפרא אדום, אשר יוצרים תמונה של הפרשי טמפרטורות במשטח המצולם. לצורך פעולה אופטימלית של מצלמה תרמית, אנחנו ממלאים את צנרת הבית במים חמים.

כך נוצרים הפרשי טמפרטורות מהותיים בין הקיר עצמו לבין הצנרת וכן לבין המים שדולפים החוצה מהצנרת, בעקבות דליפה. כך אנחנו יכולים לקבל תמונה אמינה ואיכותית של מקור הדליפה ולהתחיל לתקן אותה ללא דיחוי וללא הרס מיותר.

 

איתור דליפות בבתים בעזרת חיישן גז

מצלמה תרמית היא אמצעי איכותי ואמין לאיתור דליפה בבית, אבל היא טובה רק במקרה שהצנרת לא נמצאת בעומק האדמה, או בתוך קיר עבה במיוחד. במקרים כאלה, אנחנו משתמשים בחיישן גז. לצורך הבדיקה, אנחנו מרוקנים את המים מן הצנרת וממלאים אותה בגז.

באופן הזה אנחנו יכולים להפעיל את החיישן כדי לאתר את המיקום המדויק שבו מתרחשת דליפת גז מהצינורות. כך אנחנו יכולים לגשת לעבודת התיקון ללא גרימת נזקים מיותרים.

 

אמצעים נוספים לאיתור דליפות

כאשר האמצעים המוזכרים מעלה אינם מתאימים לצורך איתור דליפה בבית, אנחנו יכולים להשתמש במגוון מכשירים אחרים: בלוני הצפה, חיישן אקוסטי, מצלמת סיב אופטי ועוד.

 

למה כדאי להזמין איתור דליפות מקצועי?

אמנם אנחנו מציעים שירות מקצועי של איתור דליפות בבית, אשר אולי כל אינסטלטור יכול לבצע עבורכם, אבל השירות של המומחים שלנו כולל הרבה יותר. למעשה, שירות מומחים לאיתור דליפות כולל כמה אלמנטים שרק מומחים מוכרים יכולים לתת לכם. בין היתר, דו"ח מפורט, קביל בבית משפט, לגבי אופי הדליפה, מקור הדליפה והמלצות לתיקון, כולל הערכה של מחיר התיקון הרצוי.

אם אתם נקלעים למאבק משפטי עם השכנים למשל, בגלל דליפת מים שהגיעה מהדירה מעליכם וגרמה לנזקים כבדים, תוכלו להשתמש בדו"ח הזה לטובתכם כמובן. בנוסף, למרות האמצעים החדשניים שאנו משמשים בהם, יש לנקוט באמצעי זהירות שונים כדי למנוע נזקים משניים לאיתור עצמו.

נזק כזה יכול להיגרם למשל כאשר מזרימים מים חמים לתוך הצנרת, ללא בקרה וללא בדיקה מקדימה שלמצב הצנרת. מצב זה יכול לגרום לפיצוצים בצנרת ונזקים נוספים. משום כך, חשוב להזמין שירות איתור דליפה בבית רק אצל המומחים.

 

כמה עולה איתור דליפות בבתים?

מחיר איתור דליפות בבתים משתנה בהתאם למספר הדליפות שיש לאתר, רמת הקושי להגיע למקום הדליפה וכן בהתאם לאופי התיקון הדרוש לבעיית הדליפה.

יחד עם זאת, איתור דליפות בבתים מחיר די קבוע, כפי שניתן לראות בהמשך:

 

מחירון איתור דליפות בבתים כללי

איתור דליפות בבתים מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בבתים חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר קבוע לדליפה אחת, גם אם אנחנו משתמשים במכשירים שונים. המחיר משתנה אם יש יותר מדליפה אחת ובהתאם לאופי התיקון הדרוש.

איתור דליפות המתבצע על ידי חובבנים, או חאפרים עשוי לגרום נזקים למבנה ולסכן את בני הבית. משום כך, חשוב להיעזר רק במומחים בעלי ניסיון, אשר יש להם את המכשירים המתאימים.

נהוג להשתמש במצלמת סיב אופטי לצורך איתור דליפות בבית כאשר הדליפה מתרחשת בתוך קווי ביוב. המצלמה מאפשרת לנו לראות מה קורה בתוך הצינור וכך לאתר את המיקום המדויק של הדליפה.

חיישן אקוסטי מתאים לאיתור דליפות כאשר הדליפה עצמה משמיעה קול של זליגת מים. בכל מקרה אחר, חיישן אקוסטי אינו אפקטיבי.

דילוג לתוכן