איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בבריכת שחייה

אם יש לכם בריכת שחייה בחצר, או בגינה, אתם בטח יכולים לספר כמה שהבריכה היא אלמנט מעשיר ומהנה כאשר היא חלק מהבית. יחד עם זאת, בריכת שחיה פרטית דורשת גם תחזוקה רבה, בין היתר כאשר עולה הצורך להפעיל איתור דליפות בבריכת שחייה.
אם אתם צריכים לאתר דליה בבריכה שלכם, צוות המומחים של המאתרים הוא הכתובת הנכונה – ציוד מתקדם, עבודה מהירה ויעילה ומחירים נוחים. התקשרו עוד היום והזמינו מאתר מקצועי.

☑️איתור דליפות בבריכת שחייה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בבריכת שחייה
איתור דליפות בבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בבריכת שחייה במהירות האפשרית

אם אתם חושדים שיש לכם דליה בבריכת השחיה, חושב להזמין בהקדם האפשרי שירות של איתור דליפות בבריכת שחיה, כדי להבטיח צמצום של הנזקים הבאים:

  • אובדן מים יקרים המביא להוצאות כספיות גבוהות
  • חדירת לכלוך דרך מקור הדליפה
  • תיקון בעיה חמורה בצנרת המובילה מים לבריכה
  • מניעת נזקים משניים בעקבות הדליפה, כמו פגיעה בתשתיות שונות

 

למותר לציין כי כל הנזקים הללו מתרחבים ומחמירים, אם הטיפול בבעיה מתעכב. משום כך, הזמנת עבודת האיתור בהקדם האפשרי היא גורם קריטי בחשיבותו.

 

מי מתקן את הדליפה לאחר איתור המקור שלה?

צוות המאתרים משתמש באמצעים מתקדמים לצורך איתור דליה בבריכת שחיה, אבל עוסק באופן מקצועי ויעיל ביותר גם בתיקון הדליפות הללו. אופן התיקון תלוי כמובן באופי הדליה ולכן אנחנו מחזיקים אמצעים שונים, מכשירים וחומרים ייעודיים לצורך תיקון מקור הדליפה באשר הוא.

במקרה של סדק ברצפת הבריכה למשל, אנחנו משתמשים בחומרים מתאימים לאיטום הסדק – חומרים אלה עמידים וחזקים במיוחד ומבטיחים כי הדליפה לא תחזור. אם מקור הדליפה הוא דווקא בצנרת, אנחנו מתקנים את הצינור, או מחליפים אותו, כדי להבטיח שהמערכת תישאר עמידה לטווח ארוך.

 

שיטות איתור דליפות בבריכת שחייה

לצורך איתור דליפות בבריכת שחיה אנחנו משתמשים במערכות מיוחדות, המאפשרות לנו להתחבר לצנרת ורכיבים נוספים בבריכה. אנחנו אוטמים את בצנרת מצד אחד ומחדירים לחץ אוויר מהצד השני. אם חלה ירידה בלחץ האוויר, זה סימן שיש דליפה.

לאחר מכן, אנחנו משתמשים בציוד מתאים כדי לאתר את המיקום המדויק של הדליפה. אם נגלה כי כל הצנרת בבריכה תקינה, נחפש את הדליפה ברצפת הבריכה ובקירות הבריכה באמצעות מכשירים מיוחדים, המאפשרים לנו לגלות מה קורה בעומק הקיר, או הרצפה ולאתר את המיקום המדויק של הדליפה.

ניתן להשתמש בחיישן לחות כדי לאתר מצבורי לחות בתוך הקיר, או הרצפה. מצלמת סיב אופטי מאפשרת לנו לחדור לתוך הצנרת ולראות בזמן אמת את מה שקורה בתוכה. חיישן גז משמש אמצעי מתקדם נוסף לצורך איתור דליפות מים בצנרת ולכן אנחנו מקפידים להגיע לשטח עם כל האמצעים הרלוונטיים, כדי לאתר את מקור הדליפה במהירות ולתקן אותו עבורכם, לפני שיגרם נזק נוסף.

 

כמה עולה איתור דליפות בבריכת שחייה?

מחיר איתור דליפות בבריכת שחיה משתנה לפי מספר הדליפות שיש לאתר וכן לפי רמת הקושי להגיע אל מקור הדליפה. כמו כן, איתור דליפה בבריכה מחיר יכול להשתנות לפי אופי התיקון הדרוש, אשר אותו ישמחו לבצע עבורכם המומחים שלנו על הצד הטוב ביותר.

 

מחירון איתור דליפות בבריכת שחייה כללי

איתור דליפות בבריכת שחייה מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

דליפה בבריכת שחיה יכולה להגיע מסדקים בדופן הבריכה, או ברצפת הבריכה. דליפת מים יכולה להתרחש גם במקרה של נזק שנגרם לצינורות המים של הבריכה.

דליפת מים בבריכה יכולה לגרום להוצאות כספיות גדולות על מים, חדירת לכלוך לבריכה והרחבה של הנזק הקיים, כל עוד היא לא מאותרת ולא מתוקנת.

מספר הדליפות, רמת הקושי בגישה למקום, אופי עבודת התיקון הנדרשת ועוד.

מכשירים שונים פועלים ביעילות בתנאים שונים ומצליחים לגלות את מקור הדליפה במקרים שונים. יש מכשירים המתאימים יותר לאיתור דליפה בצנרת ואחרים המתאימים לאיתור דליפה מהקיר, או הרצפה וכן הלאה.

דילוג לתוכן