איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בבניינים משותפים

לעיתים קרובות קוראים לנו לבצע איתור דליפות בבניינים משותפים. זה קורה לרוב כאשר יש סימנים המעידים על דליפת מים, כמו חשבון מים מנופח, סימני רטיבות לא מוסברים, טפטופים לתוך דירות, ממקור לא ידוע ועוד. אם גם אצלכם יש סימנים כאלה, זה הזמן להתקשר אלינו ולהזמין את אחד המומחים של המאתרים לאיתור דליפות בבניינים משותפים,  אשר יבצע עבורכם את האיתור וגם את התיקון במידת הצורך.

☑️איתור דליפות בבניינים משותפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בבניינים משותפים
איתור דליפות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי צריך להזמין איתור דליפות בבניינים משותפים?

יש כמה מקרים מובהקים בהם אנחנו נקראים כדי לבצע איתור דליפות בבניין משותף:

  • חשבון המים של הבניין גבוה באופן לא הגיוני
  • מתרחשת דליפת מים ממקור לא ידוע בשטחים המשותפים של בניין, כמו חדרי המדרגות, מגרש חניה, לובי וכן הלאה
  • סימני רטיבות על הקירות, התקרה והרצפה בשטחים משותפים, או בדירות
  • סימני עובש, התקלפות קיר, פטריות וכן הלאה

 

מי צריך להזמין אותנו לאיתור הדליפה?

במרבית המקרים, מי שמטפל בעבודה מול בעלי מקצוע בבניינים משותפים הוא ועד הבית, או חברת הניהול. כך גם כאשר מדובר על הזמנת איתור דליפה בבניין משותף. לעומת זאת, אם אתם שוקלים לקנות דירה בבניין משותף, אנו ממליצים בחום להזמין את השירות באופן פרטי, כדי להבטיח שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות אחרי שכבר תחתמו על החוזה ותעברו לבית החדש.

 

איך מבצעים איתור דליפות בבניינים משותפים?

כאשר מתרחשת דליפה בתוך המבנה, אנחנו נוהגים לבצע איתור דליפה בבניין משותף באמצעות מצלמה תרמית. אם הדליה מתרחשת מחוץ למבנה – למשל במגרש החנייה, או בגינה של הבניין, אנחנו משתמשים בחיישן גז.

 

איתור דליפות עם מצלמה תרמית

מצלמה תרמית נחשבת השיטה היעילה והמהירה ביותר לאיתור דליפות בבניינים משותפים ובתוך כל מבנה אחר לצורך העניין. מצלמה תרמית פועלת על זיהוי חום ולכן, כדי לאתר את מקור הדליפה יש להפעיל את הדוד ולהזרים מים חמים בצנרת. יחד עם זאת, במקומות שבהם אין אפשרות לחמם את המים, לא ניתן להשתמש במצלמה תרמית לאיתור דליפת מים.

 

איתור דליפות עם חיישן גז

איתור דליפות בבניינים משותפים באמצעות חיישן גז מתבצע כאשר מקור הדליפה הוא בחלק החיצוני של הבניין, כמו למשל במגרש החניה, או בגינת הבניין, או בחלקים חיצוניים אחרים של הבניין. כאשר מומחה של המאתרים לאיתור דליפות מים מבצע איתור באמצעות חיישן גז, הוא מרוקן את המים במערכת הצינורות וממלא אותם בגז.

כך החיישן יכול לאתר ביעילות את מקור הדליפה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי במקרה של איתור דליפה באמצעות חיישן גז, חייבים להזמין בעל מקצוע מיומן ומקצועי ביותר, כדי למנוע נזק משני לצנרת.

 

כמה עולה איתור דליפות בבניינים משותפים?

כאשר מדובר על איתור דליפות בבניינים משותפים מחיר, יש לבדוק היכן מבצעים את עבודת האיתור. זאת משום שאיתור דליפות בתוך הבניין זול יותר מאשר איתור דליפות מחוץ לבניין, בגלל המורכבות של עבודת האיתור, כאשר היא מתבצעת בחוץ.

בנוסף, כאשר אתם בודקים מחיר איתור דליפות בבניינים משותפים, אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם האם המאתר שלכם מביא איתו חיישן גז ומצלמה תרמית, כדי שיהיו ברשותו כל האמצעים הדרושים לביצוע איתור, בלי לשבור קירות.

 

מחירון איתור דליפות בבניינים משותפים כללי

איתור דליפות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1500
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

המאתרים עוסקים לא רק באיתור דליפות, אלא גם בתיקון הבעיה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש!

המומחים של מאתרים מוכרים גם בתור מומחים שיכולים לתת חוו"ד קבילה בבית המשפט

אם הדליפה מגיעה מצנרת השייכת לכלל הבניין ולא לדירה פרטית, המחיר בדרך כלל משולם מקופת הוועד, אך לעיתים אנחנו מגלים כי הדליה מגיעה מדירה פרטית ואז העלויות עוברות לבעלי הנכס.

מומחה לאיתור דליפות הוא היחיד שיכול למצוא את מקור הדליפה במהירות ויעילות, בלי לגרום נזקים משניים לצנרת המים, או למבנה עצמו.

דילוג לתוכן