איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בתקרה

שירותי אבחון רטיבות בתקרה נועדו על מנת למנוע ולחסוך נזקים בלתי הפיכים. אם מאבחנים מוקדם את המוקד של הרטיבות, יש סיכוי גבוה יותר לתקן את הבעיה בצורה אמינה. חוץ מזה, המכשור הקיים כיום מאפשר לבסס כל החלטה על האופן שבו מבצעים תיקון או אבחון רטיבות בתקרות של בתים פרטיים, בנייני מגורים משותפים או כל מקום אחר.
הדבר החשוב מבחינתך הוא להזמין כמה שיותר מוקדם שירות מקצועי של אבחון רטיבות ולאחר מכן תיקון של הבעיה. בגלל שלנו יש גם את הניסיון וגם את הכלים הנדרשים, אנחנו צריכים להיות הכתובת שלך עבור הפרויקט.

☑️אבחון רטיבות בתקרה באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הרטיבויות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בתקרה
אבחון רטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בתקרה בצורה מקצועית

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בתקרה מבוסס על מספר שלבים. בשלב הראשון של אבחון רטיבות בתקרות צריך לברר מה יכולה להיות הסיבה לכך, איזה גורמי סיכון קיימים בתוך או מחוץ למבנה וכמובן מה הפתרונות הרלוונטיים. בשלב השני מתחילים את עבודות התיקון של נזקי הרטיבות עצמם, בעוד בשלב השלישי מטפלים בשורש הבעיה.

 

סיבות להופעת רטיבות בתקרה

יש כמה סיבות שונות שבגללן נצטרך לבצע אבחון רטיבות בתקרה. הנה הסיבות העיקריות להופעת הרטיבות ומה שעושים כדי להתמודד עם כל סוג של בעיה כזו:

  1. רטיבות בתקרה בגלל נזילות מים בצנרת – נזילת מים בצנרת נוטה להיות עקבית וממושכת. עם הזמן, הנזילה עלולה לגרום להופעת כתמי מים מאחורי הקירות, מתחת לריצוף או מעל התקרה. כאן, אפשר לראות את הביטוי של הנזילה בכתמי ובמוקדי רטיבות שמופיעים בהיקפים שונים.
  2. עיבוי והיעדר אוורור – סיבות אחרות להופעת רטיבות בתקרה קשורות אל תהליכים טבעיים שמתרחשים בתוך חלל הפנים. אם למשל יש המון לחות בחדרים רטובים, בחדרי מקלחת או בחדרי שירותים, יכול להיות שבהיעדר אוורור מתאים זה יגרום להופעת מוקדי רטיבות.
  3. בעיות איטום – המטרה של אבחון רטיבות בתקרות זה לבדוק האם הבעיה היא בתוך הבית או מחוצה לו. בעוד בעיות של עיבוי או נזילת מים קשורות לבית, בעיות איטום יכולות להיות קשורות אל המבנה והתיקון שלהן הוא אחר לגמרי.

 

למה זה חשוב?

חשוב לבצע אבחון רטיבות בתקרה אם רוצים להתחקות אחר שורש הבעיה. אפשר כמובן לנסות לחסוך בהוצאות על ידי קילוף עצמאי של הקיר ולאחר מכן סיוד וצביעה, אבל זה לא יחזיק מעמד. בפועל, הדרך היחידה להיפטר מהבעיה היא לאבחן מדוע התרחשה הרטיבות ולהשתמש בממצאים הללו כדי להחליט כיצד לתקן אותה.

 

אבחון רטיבות בצורה עצמאית

יש מקרים שבהם מסתפקים בפעולה בסיסית של אבחון רטיבות בתקרה ורק לאחר מכן יוצרים קשר עם בעלי מקצוע. ההבדל הוא שכאן לא מנסים לתקן את הבעיה אלא להתמודד עם התקלה הקוסמטית. בנוסף, אפשר לנסות לאבחן את הרטיבות כדי לדעת אם בכלל יש צורך ליצור קשר עם בעלי מקצוע – באמצעות אחת השיטות הבאות:

  • געו בקיר כדי לבדוק אם הוא לח
  • קדחו שני חורים בקיר והכניסו פנימה חיישן לחות
  • השוו בין אזורים שונים של קירות בבית

 

כמה עולה אבחון רטיבות בתקרה?

העלות של אבחון רטיבות בתקרה תלויה ברמת המורכבות של הפרויקט. בהצעת מחיר אבחון רטיבות בתקרה לוקחים בחשבון את הנגישות, את הדחיפות ואת הגובה של כתמי הרטיבות. לאחר מכן, ניתן לראות שבכל הצעה על אבחון רטיבות בתקרה מחיר נקבע לפי גודל השטח שבו צריך לטפל. ככל שיש יותר מוקדי רטיבות, כך המחיר יעלה.

 

מחירון אבחון רטיבות בתקרה כללי

אבחון רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200

המומחים הכי טובים בארץ יכולים לעמוד לרשותך. חייג 055-978-0890 ????

רטיבות בתקרה נגרמת בגלל בעיות עיבוי, איטום וצנרת.

אפשר לזהות רטיבות לפי קיר לח, סימני התפוררות או סדקים.

רטיבות בתקרה מתקנים באמצעות טיפול בנזילה ולאחר מכן צביעה מחדש.

תיקון קוסמטי יעלה כמה מאות שקלים. תיקון של נזילה יעלה כ-1000 ש"ח.

דילוג לתוכן