איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בתוך הבית

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בתוך הבית מונע תקלות חמורות ונזקים בלתי הפיכים למבנה, לרכוש, לציוד האישי ולערך הנכס. באמצעות שירות כזה אפשר לא רק לאבחן את היקף ואופי הרטיבות, אלא גם להתחקות אחר שורש הבעיה ולגלות מה גרם לה. אחרי שמגלים מה גרם לרטיבות, יש סיכוי גבוה יותר שהרטיבות תאובחן בצורה מקצועית ושהבעיה תיפתר גם לטווח הארוך.
כל אחד מהמומחים שלנו עובר תהליך הסמכה ארוך על מנת להציע  לך שירות ברמה גבוהה של אבחוני רטיבות בתוך הבתים. בנוסף, אנו מרכזים שירות של אבחון וגם תיקון הרטיבות כדי לחסוך עבורך זמן יקר ערך. אם חשוב לך לשמור על ערך המבנה ובעיקר להגן על הבריאות של המשפחה, כדאי לך לדבר איתנו.

☑️אבחון רטיבות בתוך הבית באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הרטיבויות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בתוך הבית
אבחון רטיבות בתוך הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בתוך הבית – שלבים ודגשים

השלב הראשון בתהליך אבחון רטיבות בתוך הבית הוא לבדוק את אחוזי הלחות בקיר. בדיקה כזו יכולה להתבצע באופן שטחי באמצעות סקירה כללית בלבד, או באופן מקצועי עם קדיחת שני חורים ולאחר מכן החדרה פנימה של מכשיר גילוי לחות ייעודי. בשלב הבא, מתחקים אחר המקור של הבעיה ומנסים להבין את הרטיבות נוצרה כתוצאה מאחת הסיבות הבאות:

  • עיבוי
  • איטום לקוי
  • נזילת מים
  • פיצוץ בצנרת
  • תקלת אינסטלציה אצל השכנים

 

איך יודעים שצריך לבצע אבחון?

הבעיה האמיתית עם אבחון רטיבות בתוך הבית היא שרוב האנשים הפרטיים מתעכבים יותר מדי זמן לפני שהם מזמינים את השירות הזה. בגלל שהשירות לכאורה עולה כסף ורק מעטים מבינים שבאמצעות אבחון רטיבות בתוך הבית מחיר חד פעמי הופך להשקעה משתלמת, יש נטייה להמתין. בתקופה הזו, הרטיבות רק מחמירה ונגרמים עוד נזקים למבנה ולרכוש.

הנה כמה סימנים שיכולים לעזור לדעת שצריך לבצע אבחון מקצועי יותר של הרטיבות:

  1. הרטיבות מופיעה גם בקיץ
  2. חשבון המים ממשיך להיות מופרז
  3. הקיר מרגיש לח כאשר נוגעים בו
  4. הקיר מתפורר או שיש עליו סימני סדקים

 

אבחון רטיבות בתוך הבית עם מכשור מתקדם

היתרון כיום הוא שניתן לשלב שירותי אבחון רטיבות בתוך הבית על בסיס שימוש במכשור מתקדם ובמכשור משוכלל. כך לדוגמא ניתן להשתמש במצלמה טרמית על מנת להתחקות אחרי מה שקורה מאחורי הקיר, מתחת לריצוף או מעל התקרה.

לחילופין, ניתן להחדיר פנימה סיב אופטי וגם להשתמש ברובוט זעיר. במקרים אחרים, ייתכן ותהיה אינדיקציה לנזילה ולכן בעלי המקצוע יחליטו לבצע איתור של מקור הנזילה על ידי שימוש בגז. בכל מקרה, הלקוח הוא חלק מתהליך קבלת ההחלטות.

 

סיבות אפשריות

המטרה של אבחון רטיבות בתוך הבית היא כמובן לדעת מה גרם לה. עם זאת, חשוב להכיר את הסיבות הנפוצות שבגינן בכלל צריך לתאם שירות של אבחוני רטיבות בתוך הבתים או הדירות. כאן הדגש הוא על מספר סיבות שכיחות, שלא כולן בהכרח קשורות אל בעל הנכס. למעשה, בהרבה מאוד מקרים הרטיבות נוצרת בגלל בעיה בצנרת העירונית, אצל השכנים או בבניין.

 

כמה עולה?

העלות של אבחון רטיבות בתוך הבית נקבעת לפי הנגישות אל המקום וגודל השטח שבו צריך לתאם. בהצעה על מחיר אבחון רטיבות בתוך הבית לוקחים בחשבון את הפרמטרים הללו וגובים תוספת על שירות חירום בשעות הלילה, בסופי שבוע או בחגים. עם זאת, טווח המחירים הוא פחות או יותר קבוע ויציב.

 

מחירון אבחון רטיבות בתוך הבית כללי

אבחון רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
אבחוון רטיבות בגג מחיר מ-₪1200

 

המומחים שלנו לשירותכם! חייגו 055-978-0890 ????

בגלל איטום לקוי, עיבוי, נזילת מים, תקלה במערכת האינסטלציה של הבניין וכן הלאה.

באמצעות מכשור מתקדם.

רטיבות עלולה להיגרם מעיבוי או איטום לקוי, בעוד נזילה נגרמת בגלל תקלה בצנרת.

רטיבות אפשר לתקן רק אחרי שמקלפים את הקיר וצובעים מחדש. עם זאת, חשוב לטפל גם בסיבה לרטיבות.

דילוג לתוכן