איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בקירות

המטרה של אבחון רטיבות בקירות היא לזהות את הסיבה לתקלה. הטעות הנפוצה גורסת שהתקלה היא הרטיבות, בעוד בפועל הרטיבות היא רק סימפטום. אם לא בודקים מה גרם לרטיבות, אי אפשר לפתור את התקלה. במקרים שבהם לא מתחקים אחר שורש התקלה באמצעות אבחוני רטיבות בקיר, סביר להניח שהתוצאות יהיו נזקים מצטברים בלתי הפיכים לציוד, לרכוש ולמבנה.
אבל למזלך, יש בעלי מקצוע כמו שלנו שיודעים גם לאבחן וגם לתקן רטיבות בתקרה. אנחנו נגיע מהר עם הציוד המשוכלל והמתקדם ולא נעזוב את המקום עד שהרטיבות תיעלם. נשמח לעמוד לרשותך עוד היום.

☑️אבחון רטיבות בקירות באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הרטיבויות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בקירות
אבחון רטיבות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בקירות בצורה מקצועית

המקצועיות של אבחון רטיבות בקירות נמדדת ביכולת הדיוק לזהות את הסיבה לבעיה. כאשר מבצעים אבחון בצורה מקצועית, מבססים כל החלטה על ממצאים משכנעים. בפועל, את הממצאים אפשר לקבל אחרי אבחוני רטיבות בקיר באמצעות מכשור משוכלל כגון:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • רובוט זעיר
  • חיישן לחות
  • איתור נזילות על ידי גז

 

זיהוי מוקדי רטיבות בתקרה

ברוב המקרים, מי שגר בדירה או בנכס יצטרך לבצע בעצמו את השלב הבסיסי של אבחון רטיבות בקירות. בשלב הזה, מה שעושים זה להסתכל על הקירות כדי לנסות לבדוק אם יש בהם משהו מוזר שמעיד על רטיבות או על נזילה. כך לדוגמא ניתן להסיק על קיומה של רטיבות באמצעות קירות מתפוררים, סדקים לא מוסברים, ריח של טחב, הופעת עובש, סימני פטריות ועוד. בנוסף, אפשר לנסות לגעת בקיר כדי לבדוק אם הוא מרגיש קר ולח מהרגיל – גם בלי שהטמפרטורות יצנחו או ללא אף הסבר אמין אחר.

 

אבחון רטיבות בקירות לאחר נזילת מים

התקלות הכי חמורות מתרחשות כאשר יש נזילת מים. במקרה של נזילת מים, אבחון רטיבות בקירות הוא רק חלק מסל פעולות רחב יותר שאותו כדאי לבצע. הסיבה לכך היא שאף נזילת מים לא חולפת מעצמה, אלא להפך – היא רק הולכת ומחריפה. אז במקרים של נזילת מים, חשוב מאוד להקדים תרופה למכה ולהשתמש בכתמי הרטיבות בתור אינדיקציה. אם מזהים מוקדם את הרטיבות ומסיקים מכך לגבי קיומה של נזילה, סביר להניח שניתן יהיה למנוע את הנזקים הבלתי הפיכים והלא רצויים.

 

מניעת הצפות

מהאמור לעיל אפשר להבין את הקשר בין אבחון רטיבות בקירות לבין מניעת הצפות. במקרים של נזילת מים ללא אבחוני רטיבות בקיר, לא יעבור הרבה זמן עד שהנזילה הקטנה תהפוך לבעיה גדולה. במקרים של נזילה לא מטופלת או לא מתוקנת, הסכנה היא מפני הצפה של כל חלל הפנים, הסלון חדרי השינה ואפילו המרתף. במקרים של הצפה, הפתרון יהיה לשאוב החוצה את המים או להזמין ביובית. לאחר מכן צריך לייבש את כל האזור ולנסות להבין אחת ולתמיד מה גרם לנזילה – או איזה חלק של הצנרת צריך לתקן.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בקירות?

האמת היא שאין סיבה להתלבטות לגבי הזמנת שירות מקצועי של אבחון רטיבות בקירות. אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שבהצעת מחיר אבחון רטיבות בקירות מתגלה כהשקעה משתלמת, חוסכים מראש את הדילמה ואת החששות. כמו כן, בכל הצעה על אבחון רטיבות בקירות מחיר מושפע מפרמטרים שונים והוא אינו קבוע. זו הסיבה שבגללה מתייעצים עם בעלי מקצוע ומקבלים הצעת מחיר בהתאמה אישית לאופי והיקף התקלה.

 

מחירון אבחון רטיבות בקירות כללי

אבחון רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200

 

המומחים הכי טובים בארץ יכולים לעמוד לרשותך – 055-978-0890 ????

רטיבות מאבחנים באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל. בנוסף, אפשר לעקוב אחר מוקד הנזילות עם מצלמה טרמית או סיב אופטי.

הדרך לתקן נזילות היא להחליף את הצנרת כולה או את הצינור הפגום.

הצפה שואבים עם ביובית או עם משאבות טבולות. לאחר מכן, חשוב לייבש היטב את החלל ואת הרצפה כדי למנוע נזקים נוספים.

שירותי איטום ואיתור נזילות מים ורטיבות מאפשרים למנוע את רוב הנזקים הנפוצים למבנה או לבית הפרטי.

דילוג לתוכן