איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות במרתף

שירות מהסוג של אבחון רטיבות במרתף נועד על מנת לאתר את המקור של הבעיה. אם לא יודעים מה הבעיה שגרמה לרטיבות, אי אפשר יהיה לפתור אותה. ניתן כמובן לנסות ולהעלים את הנזקים של הרטיבות, אבל לזה תהיה תוחלת קצרה בלבד. מנגד, אבחון מקצועי ומקיף של הרטיבות הוא תנאי לתיקון אפקטיבי בטווח הקצר והארוך.
אנחנו יכולים לקחת אחריות מלאה על שירותי אבחוני רטיבות במרתפים. בין אם יש לך בבית מרתף פרטי או אם חשוב לך לאבחן את הרטיבות במרתף של השכונה או הבניין, הגעת לכתובת הנכונה. שיחה קצרה איתנו והמרתף שלך יחזור להיות יבש.

☑️אבחון רטיבות במרתף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות במרתף
אבחון רטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות במרתף בצורה מקצועית

ההיבט המקצועי של אבחון רטיבות במרתף בא לידי ביטוי בכמה מובנים. אם לא בטוחים לגבי מקצועיות של שירותי אבחוני רטיבות במרתפים, אפשר לזהות אותה בהיבטים הבאים:

  1. מקצועיות במכשור שבו משתמשים – מקצועיות נמדדת בסוג המכשור שבו משתמשים. אם בעלי המקצוע משתמשים במכשור מתקדם, כנראה שהם מיומנים ושאיכפת להם מהעבודה שהם עושים.
  2. מקצועיות באופן האבחון – קל יחסית לבדוק את המקצועיות בשירותי אבחון או תיקון של רטיבות במרתף. בפועל, מקצועיות נמדדת בתוצאות. אז אם האבחון הביא לכך שהבעיה נפתרה במשך כמה שנים לפחות, אפשר להסיק מכך לגבי המקצועיות שלי שביצע את התיקון.
  3. מקצועיות באופן התיקון – הסוד של שירותי אבחוני רטיבות במרתפים ברמה גבוהה הוא לקיחת אחריות גם על התיקון. אם מי שמבצע את האבחון הוא גם זה שמתחייב לתקן את הבעיה, כנראה שמדובר על בעל מקצוע אמין.

 

אבחון השלבים הראשונים של הרטיבות – עשה זאת בעצמך

השאלה המתבקשת היא האם יש דרך לבצע אבחון רטיבות במרתף בצורה עצמאית. מצד אחד, כל מי שיש לו מרתף בבית לא רוצה לחיות עם רטיבות שגורמת עובש, פטריות, חיידקים ונזקים לבריאות. מצד שני. בכל הצעה על אבחון רטיבות במרתף מחיר עלול להיות גבוה ולעורר חששות. לכן מתבקש לשאול האם אפשר לעשות את זה לבד – אך התשובה היא שלא כדאי.

 

החשיבות של האבחון

ניסיון לאבחן לבד את הסיבה לרטיבות עלולה לגרום יותר נזק מתועלת. קודם כל, אבחון רטיבות במרתף בצורה עצמאית כרוך בהשקעה של זמן. לרוב, עדיף להשקיע את הזמן הזה בעבודה או בלימודים מאשר בביצוע פעולה שאין לנו בה ניסיון קודם או מיומנות.

שנית, מי שמנסה לאבחן לבד את הרטיבות ימצא את עצמו מקלף את הקיר, מרים את הריצוף או גורם נזק לתקלה. במקרים כאלה, העלות המצטברת של הניסיון לעשות את העבודה לבד תהיה הרבה יותר יקרה בהשוואה להצעה אטרקטיבית על מחיר אבחון רטיבות במרתף בצורה מקצועית.

 

תיקון הרטיבות אחרי האבחון – איך גורמים לזה להחזיק מעמד?

הערך המוסף של אבחון רטיבות במרתף בא לידי ביטוי בתיקון עצמו. הרי בסופו של דבר, כל מי שיש לו מרתף בבית לא באמת מתעניין באופן שבו מבצעים את האבחון. בפועל, מה שמעניין את הלקוחות זה האם הבעיה טופלה. אז כאן היתרון הוא שמי שמבצע את האבחון יכול גם לבצע את התיקון, וכך מרכזים את כל היתרונות תחת קורת גג אחת.

 

כמה עולה אבחון רטיבות במרתף?

המחיר של אבחון רטיבות במרתף כאמור אינו קבוע אלא דינאמי. מנגד, מה שכן קבוע אלו הפרמטרים שמשפיעים על המחיר ובהם מיקום הרטיבות, גודל המרתף, מידת הדחיפות של הזמנת השירות וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות במרתף כללי

אבחון רטיבות במרתף מחיר מ-₪1,800
בדיקת רטיבות בחניה מחיר מ-₪1,200
בדיקת רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1,200

 

להזמנה של מומחים מהתחום, חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל איטום לקוי, עיבוי או בעיות אינסטלציה.

רטיבות מתקנים אחרי שמקלפים, מסיידים וצובעים את הקיר.

רטיבות במרתף מאבחנים עם ציוד משוכלל כמו מצלמה טרמית וסיב אופטי.

כל רטיבות מחמירה מהר. כאשר הרטיבות מחמירה, היא גורמת נזקים לציוד, לרכוש ולבריאות. 

דילוג לתוכן