איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בחדר מדרגות

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בחדר מדרגות מאפשר לזהות את המקור של הבעיה ולהתמודד איתה בהתאם. בעוד את הרטיבות עצמה אפשר אולי לראות על חדר המדרגות גם באמצעים רגילים ובעין בלתי מזוינת, התחקות אחר המקור של הבעיה כבר דורשת שימוש במכשור מתקדם ומשוכלל. אם משתמשים במכשור כזה, סביר מאוד להניח שהפתרון עבור התקלה יהיה הרבה יותר אפקטיבי וממושך.
אנחנו נשמח לקחת אחריות מלאה על פרויקט האבחון והתיקון של הרטיבות בחדר המדרגות שלך. יש לנו ניסיון מוכח בשירותי אבחני רטיבות בחדרי מדרגות, אז לך רק נתר להצטרף לעוד רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

☑️אבחון רטיבות בחדר מדרגות על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בחדר מדרגות
אבחון רטיבות בחדר מדרגות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בחדר מדרגות בשיטה מקצועית

השיטה המקצועית של אבחון רטיבות בחדר מדרגות מבוססת על שימוש בציוד מתקדם. באמצעות מצלמה טרמית למשל אפשר להתחקות אחר מקור של נזילה, להבין איפה היא מתחילה ולהתמקד רק שם כדי למנוע הרס מיותר או הרמת מרצפות ושבירת קירות. אם החשש הוא מפני רטיבות שנגרמת בגלל עיבוי או איטום לקוי, אפשר להשתמש בחיישן לחות ולבסס את הממצאים על נתונים ברורים.

 

שיטות למניעת רטיבות בחדר מדרגות

השאלה המתבקשת היא מה אפשר לעשות על מנת למנוע את הצורך בהזמנת שירות מקצועי של אבחון רטיבות בחדר מדרגות. עם זאת, צריך להביא בחשבון את ההבדלים בין הסיבות לכך שהרטיבות נגרמה – כי רק כך ניתן לבחור באמצעי המניעה הרלוונטיים.

 

עיבוי

מקרים של עיבוי בחדרי מדרגות אפשר למנוע באמצעות אוורור. אם יש בחדר המדרגות חלונות, צריך לדאוג לשמור עליהם פתוחים לכל אורך השנה. אם אין חלונות כאלה, אולי משתלם להוסיף אותם במסגרת שיפוץ.

 

איטום

חשוב מאוד לאטום את כל הקירות הפנימיים והחיצוניים של המבנה. בבניין מגורים או משרדים עם חדרי מדרגות, ההמלצה היא לבצע איטום באמצעות יריעות ביטומניות, יריעות משוריינות או יריעות PVC.

 

צנרת

בעיות בצנרת צריך למנוע בעזרת תחזוקה תקופתית. במקביל, יש להימנע מהשלכת חפצים אל תוך הצנרת – כולל נייר טואלט וכמובן מגבונים, חיתולים או קיסמי אוזניים.

 

טיפול לאחר אבחון רטיבות בחדר מדרגות

השלב הבא בתהליך של אבחון רטיבות בחדר מדרגות הוא כמובן לתקן את הבעיה ולטפל בה. אם יודעים למה הבעיה נגרמה ומאיפה הגיעה הרטיבות, סביר להניח שהטיפול בבעיה יהיה אפקטיבי. במקרים כאלה, מה שעושים זה למשל להשוות בין מוקדי רטיבות ולייבש אותם. לאחר מכן, מקלפים את החלק שבו הופיעה הרטיבות, מסיידים את הקיר וצובעים אותו מחדש.

 

הבדלים בין חדרי מדרגות

לא רבים יודעים שיש הבדל בין האופן שבו מבצעים אבחון רטיבות בחדר מדרגות של בניין מגורים לבין הדרך שבה עושים את זה בבית פרטי. בבניין מגורים, חדרי המדרגות בדרך כלל כוללים קיר חיצוני. בבתים פרטיים אין קיר כזה, כי חדר המדרגות הוא בתוך הבית. אז כפועל יוצא מכך, הסיבה להופעת הרטיבות בחדרי מדרגות של בתים עשויה להיות שונה מהסיבה להופעת הרטיבות בחדרי מדרגות של בניינים.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בחדר מדרגות?

אבחון רטיבות בחדר מדרגות מבוצע על ידי בעלי מקצוע ואפשר לקבל תוצאות בזמן אמת. עם זאת, מחיר אבחון רטיבות בחדר מדרגות אינו קבוע אלא מושפע מפרמטרים שונים. לכן, בכל הצעה על אבחון רטיבות בחדר מדרגות מחיר נקבע לפי דחיפות השירות שאותו מזמינים, מספר מוקדי הרטיבות, מספר הקומות שיש בחדרי המדרגות וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות בחדר מדרגות כללי

אבחון רטיבות בחדר מדרגות מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200

 

אם יש רטיבות בחדר המדרגות שלכם, חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בעיות עיבוי, איטום, תקלות בצנרת או נזילת מים.

רטיבות בקיר מזהים לפי קילופים, עובש וריח טחב.

קירות רטובים מייבשים רק אחרי קילוף מלא. ממתינים לייבוש ואז צובעים מחדש את הקיר. 

נזילת מים אפשר לתקן בדרך כלל רק על ידי החלפת הצנרת.

דילוג לתוכן