איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בדירה

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בדירה הוא תנאי לטיפול בתקלה. אם רוצים להעלים את הרטיבות, זה לא מספיק לקלף את הקיר ואחרי זה לצבוע אותו. פתרון כזה יהיה יעיל לזמן קצר בלבד, שעומד לפעמים על כמה שעות בודדות או מקסימום כמה ימים ושבועות. אז בגלל שזה גם לא יעיל וגם לא משתלם, רצוי לרכז מלכתחילה שירותים שונים של אבחוני רטיבות בדירות תחת קורת גג אחת.
כל אחד מהנציגים שלנו ישמח לתת לך הצעה מיוחדת על מחיר אבחון רטיבות בדירה באופן שמתאים לתקציב שלך. ברור לנו שחשוב לך לחסוך גם זמן וגם הוצאות, לכן שירותי אבחוני רטיבות בדירות אצלנו כוללים את התיקון. אז מבחינתך, הצעד הבא הוא לדבר איתנו כדי להבין למה הבעיה נגרמה ואיזה פתרון יהיה הכי יעיל עבורה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

☑️אבחון רטיבות בדירה באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הרטיבויות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בדירה
אבחון רטיבות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בדירה באופן מקצועי

השיטות השונות של אבחון רטיבות בדירה באופן מקצועי מבוססות על שימוש בציוד מתקדם. באמצעות הציוד המתקדם שיש לבעלי המקצוע, אפשר להתחקות אחר המקור של הרטיבות ולשלול או לאשר השערות וסיבות שונות. ברוב המקרים, האבחון המקצועי מבוסס על שימוש בציוד כגון:

  • מצלמה טרמית
  • איתור נזילות על ידי גז
  • רובוט זעיר
  • סיב אופטי או כבל נחושת

 

הבדלים בין שיטות אבחון ותיקון

דרך אחרת להבין את החשיבות של אבחון רטיבות בדירה היא לשים את האצבע על ההבדלים בין השיטות. עד לפני מספר שנים למשל, השיטה היחידה לאבחן את המקור של הרטיבות הייתה לקלף את הקיר או לגרום הרס. בשיטה המיושנת הזו, היה צריך להרים מרצפות או לשבור קירות כדי לבדוק איפה בדיוק יש כתמי רטיבות ומה גרם להם.

השיטה כיום הרבה יותר מתקדמת והיא מבוססת על השימוש בציוד משוכלל. בזכות המכשור המשוכלל והמתקדם, ניתן לאתר את המקור של הנזילות ואת הסיבה לרטיבות בתוך זמן קצר. מהרגע שבו מבינים למה נגרמה הרטיבות, יהיה קל יותר להתמודד איתה.

 

למה זה חשוב?

החשיבות של אבחון רטיבות בדירה נובעת מהנזקים שנגרמים כאשר התקלה לא מטופלת מהשורש. קודם כל, שירותים שונים של אבחוני רטיבות בדירות חשובים בעיקר כאשר גרים עם משפחה וילדים. אם יש רטיבות בקירות, זה אומר התפתחות של עובש והופעת חיידקים גם מאחורי הקלעים.

לשם השוואה, בבנייני מגורים הרטיבות עלולה להתפשט מהר ואף לגרום נזק לציוד האישי, לרכוש ולערך של הנכס. חוץ מזה, השירות של אבחון ולאחר מכן תיקון רטיבות בדירה חשוב גם כי הוא פותר תקלות קונסטרוקטיביות.

 

תיקון הרטיבות אחרי האבחון

יש מקרים רבים שבהם הזמנת שירותי אבחון רטיבות בדירה היא רק הצעד הראשון בתהליך תיקון עמוק יותר. אם למשל מגלים שיש בעיה קונסטרוקטיבית עם ניקוז הנוזלים מהגג או עם האיטום של המבנה, צריך לנצל את ההזדמנות כדי לפתור אותה. בפועל, אי אפשר לחשוף אף סוג של בעיה כזו אם לא נשארים ערניים להופעת כתמי הרטיבות – או חלילה לא מייחסים להם את החשיבות המתאימה.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בדירה?

בשירותים שונים של אבחון רטיבות בדירה מחיר נקבע לפי פרמטרים מסוימים והוא אינו אחיד. בהקשר הזה, צריך למשל לדעת שהפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר הם סוג ואופי כתמי הרטיבות, סוג התקלה שאותה חושפים, סוג הפתרון שבו בוחרים וכן הלאה. כמו כן, יש הבדל בין חשיפת מקורות הרטיבות בתקרה לבין רטיבות בגג או מתחת לרצפה.

 

מחירון אבחון רטיבות בדירה כללי

אבחון רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
אבחון רטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200

 

רוצים לתקן ולאבחן רטיבות בדירה? חייגו 055-978-0890 ☎️

הדרך לאבחן רטיבות היא להשתמש במכשור מתקדם שמונע הרס מיותר. 

רטיבות מתקנים אחרי שמזהים את התקלה. במוקדי הרטיבות, אפשר לקלף את הקיר ולאחר מכן לסייד ולצבוע אותו. 

הדרך למנוע נזקי מים היא לטפל בצנרת ולאטום את המבנה.

באמצעות זיפות גגות, יריעות ביטומניות על הקירות החיצוניים, יריעות משוריינות לכל אורך המבנה ועוד. 

דילוג לתוכן