איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בגינה

הדרך לבצע אבחון רטיבות בגינה היא להשתמש במכשור מתקדם ובציוד משוכלל. אבל בעוד כיום ציוד מן הסוג הזה הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שעומד לרשות בעלי המקצוע, זה לא תמיד היה ככה. עד לפני מספר שנים, הדרך לחשוף את המקור של הרטיבות הייתה לחפור בגינה, לשבור קירות, להרים מרצפות ולגרום נזק בלתי הפיך לצמחיה או לדשא.
החדשות הטובות מבחינתך הן שאנחנו יכולים לקחת אחריות גם על אבחון וגם על תיקון רטיבות בגינה. אם חשוב לך לרכז שירותים שונים של אבחוני רטיבות בגינות תחת קורת גג אחת, אנו נעשה את זה עבורך בהקדם ובמחיר משתלם.

☑️אבחון רטיבות בגינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בגינה
אבחון רטיבות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בגינה בצורה מקצועית

רמה גבוהה של שירותי אבחון רטיבות בגינה נמדדת ביכולת שלה להביא תוצאות מדויקות. ככל שהתוצאות של האבחון מדויקות יותר, כך יש סיכוי גבוה שמתמודדים עם הסיבה לתקלה ולא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח. אם לחילופין האבחון לא מספיק מדויק, יש סיכוי גבוה שהרטיבות תמשיך והנזק יחלחל. עם הזמן, נזקי הרטיבות נוטים להחריף ולגרור הוצאות מיותרות מבעלי הגינה.

 

סיבות נפוצות

המטרה של אבחון רטיבות בגינה היא כאמור לזהות את הסיבה לתקלה. עם זאת, ברור מאליו שיש רק טווח מסוים של סוגי תקלות. הנה למשל כמה סיבות נפוצות להופעת רטיבות בגינה והזדמנות מעולה להתמודד איתה מוקדם:

  • רטיבות בגינה בגלל תקלה במערכת השקיה
  • רטיבות בגינה בגלל נזילת מים שמגיעה מהצנרת
  • רטיבות בגינה שנגרמת בגלל ניקוז לא יעיל של המרזבים
  • רטיבות בגינה בגלל חוסר יכולת של האדמה לספוג את המים
  • רטיבות בגינה בגלל עודף משקעים בחורף

 

אבחון רטיבות בגינה פרטית לעומת בגינה ציבורית

עוד הבדל בין האופן שבו מבצעים אבחון רטיבות בגינה קשור למיקום הכללי שלה. בגינה ציבורית, רוב הסיכויים שהסיבה להופעת הרטיבות היא תקלה בצנרת. אבל בגינה פרטית של בית צמוד קרקע או מבנה דו-משפחתי, התקלה יכולה להיות קשורה אל השכנים. חוץ מזה, יש הבדל בין תחומי האחריות: מי שאמור לשאת בעלות של מחיר אבחון רטיבות בגינה ציבורית זו העירייה, בעוד בבית הפרטי אלו אנשים פרטיים.

 

כך מזהים רטיבות בגינה שנגרמת בגלל תקלה

הדבר החשוב ביותר הוא לנצל את המקצועיות של אבחון רטיבות בגינה על מנת לזהות מה התקלה שגרמה לה. אם לא יודעים ממה נגרמה הרטיבות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי למנוע ממנה לחזור בעתיד. בנוסף, ייתכן שאת האבחון הראשוני יבצעו בעלי הנכס – כמו למשל בגלל הופעת סימני רטיבות גם באזורים שאין בהם השקיה, חשבון מים מופרז שאין לו הסבר או סימני מים על הקירות ועל החומה.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בגינה?

בשירות של אבחון רטיבות בגינה מחיר נקבע לפי פרמטרים מסוימים. ככל שהגינה גדולה יותר, כך יעלה יותר לאבחן את הסיבה לתקלה ויהיה צורך בשירות מקיף. אם המקום קטן, העלות של אבחוני רטיבות בגינות יהיה נמוך. בכל מקרה, ההמלצה היא להזמין את השירות של אבחון רטיבות בגינות והתיקון מאותם בעלי מקצוע. כמו כן, רצוי להכיר את המחירים המקובלים בענף. כך יודעים כמה הגיוני לשלם ומה המחיר שעליו צריך להתמקח.

 

מחירון אבחון רטיבות בגינה כללי

אבחון רטיבות בגינה מחיר מ-₪1,800
בדיקת רטיבות בבניין מחיר מ-₪1,500
בדיקת רטיבות בדירה מחיר מ-₪1,200

 

שיחה ממך תאפשר לנו לזהות בהקדם איפה הרטיבות בגינה שלך מתחילה 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות כדאי להזמין בכניסה לנכס חדש, במעבר דירה או כאשר מופיעים סימנים מים והתפוררות על הקירות. 

נזילה בודקים עם מכשור מתקדם שלא דורש הרמת מרצפות, שבירת קירות והרס מיותר. ברוב המקרים, את המקור של הנזילה אפשר לאתר עם מצלמה טרמית או סיב אופטי. 

צריך להזמין בעלי מקצוע. בנוסף, כדאי לדאוג שמי שמאתר את הרטיבות יידע גם איך לתקן אותה. 

בעלי הנכס משלמים על תיקון בגינה פרטית, לעומת עירייה בגינה ציבורית.

דילוג לתוכן