איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בגג

המטרה של שירותי אבחון רטיבות בגג היא לנסות להבין למה הבעיה נגרמה. עם זאת, שירות מסודר כולל בתוכו גם את הטיפול ברטיבות עצמה. מהבחינה הזו, ההנחה היא שבאמצעות תיקון של הסיבה לרטיבות יהיה אפשר למנוע ממנה להתרחש שוב פעם בעתיד. אבל גם כאשר מסתכלים על הטווח הארוך ולא רק על הטווח הקצר, חשוב לוודא שירות של אבחוני רטיבות בגגות באמצעות מכשור מתקדם ובלי הרס מיותר.
אנחנו יכולים לאבחן את הסיבה לרטיבות שיש בגלל שלך בלי לשבור קירות. במקום להרים מרצפות כדי לנסות להבין איפה הרטיבות התחילה, הצוות שלנו פשוט ישתמש בציוד הכי מתקדם ומשוכלל שיש בענף. אז מבחינתך, המשמעות היא גם אבחון וגם תיקון רטיבות בגג מול אותם בעלי מקצוע.

☑️אבחון רטיבות בגג באופן מקיף ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הרטיבויות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בגג
אבחון רטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בגג בצורה מקצועית

המקצועיות של אבחון רטיבות בגג נמדדת בכמה היבטים. בראש ובראשונה, מקצועיות נמדדת בכך שהיא מתחקה אחר שורש הבעיה ולא מסתפקת רק בתיקון של כתמי הרטיבות שיש על פני השטח. הכי קל לקלף מהגג את שאריות הרטיבות ולצבוע אותו מחדש, אבל זה לא פותר את הבעיה אלא רק מעלים אותה זמנית.

שנית, מקצועיות בשירותי אבחוני רטיבות בגגות נמדדת בזמינות ובדחיפות. בגלל שרטיבות בגג צפויה להחמיר אם לא מטפלים בה היטב, חשוב מאוד להזמין בעלי מקצוע שיכולים להגיע בתוך זמן קצר. אם בעלי המקצוע עושים את זה, כנראה שיש להם את הניסיון המבוקש לטובת הפרויקט.

 

הבדלים בין סוגי גגות

עוד מאפיין ברור של שירותי אבחון רטיבות בגג ברמה גבוהה בא לידי ביטוי בהתייחסות לסוג הגג. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו מאבחנים או מתקנים רטיבות בגג רעפים לבין האופן שבו עושים את זה עם גג שטוח. לכן, התפקיד של בעלי המקצוע הוא להביא בחשבון את סוג הגג ורק אחר כך למצוא עבורו את שיטת האבחון היעילה ביותר.

 

דרכים של אבחון רטיבות בגג

יש כמה דרכים שבהן אפשר להשתמש על מנת לאבחן את הסיבה לרטיבות. בשלב הראשון מחדירים גלאי לחות אל הקירות, כדי לבדוק אולי הבעיה לא קשורה לנזילה אלא לתקלות של עיבוי ואיטום. בשלב השני מנסים לשלול נזקי מים, או מתחקים אחר המקור של הרטיבות באמצעות מכשור מתקדם לאיתור נזילות – כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי וכן הלאה. בכל מקרה, הדרך הנבחרת עבור אבחון רטיבות בגג תלויה כאמור ברמת המקצועיות של המבצע.

 

טיפול ברטיבות אחרי האבחון

השלב של אבחון רטיבות בגג הוא למעשה רק חלק מתוך תהליך ארוך יותר. בשלבים הבאים, צריך לטפל ברטיבות ולייבש את הגג. אם למשל מנסים לבצע עבודות כאלה בחורף, סביר להניח שהגשמים או המשקעים יעכבו את הפרויקט. לכן, חשוב לטפל ברטיבות בצורה מקצועית ולא למהר לאטום מחדש את הגג עד שהוא לא יהיה יבש לגמרי. אם אין ברירה והגג נשאר חשוף בחורף, אפשר לכסות אותו זמנית באמצעות יריעות ביטומניות, יריעות פלסטיק, יריעות PVC, יריעות משוריינות ועוד.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בגג?

השירות של אבחון רטיבות בגג מתומחר על ידי בעלי מקצוע לפי גודל השטח שבו מטפלים ורמת הנגישות אל הגג. בהצעה על אבחון רטיבות בגג מחיר מסוים יהיה גבוה כאשר צריך להשתמש בציוד מיוחד כמו סנפלינג ובמות הרמה, אך נמוך יותר כאשר אפשר לעלות אל הגג מתוך המבנה. בכל מקרה, מחיר אבחון רטיבות בגג משתלם בטווח הארוך כי הוא חוסך נזקים למבנה ופגיעה בערך הנכס.

 

מחירון אבחון רטיבות בגג כללי

אבחון רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בחדר מדרגות מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800

 

המומחים הכי טובים בארץ יכולים לעמוד לרשותך. חייג 055-978-0890 ????

רטיבות בגג נגרמת בגלל בעיות איטום. 

עם סוגים שונים של יריעות, זפת או חומרים משחתיים. 

לגג אפשר להגיע דרך המבנה או מבחוץ. אם אין נגישות מהמבנה, משתמשים בבמות הרמה וסולמות.

באמצעות הופעת מוקדי רטיבות על התקרה בבית. 

דילוג לתוכן