איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בבניין

בחירה נכונה של שירותי אבחון רטיבות בבניין מחייבת היכרות עם התחום ועם המאפיינים שלו. קודם כל, צריך לזכור שלא תמיד הרטיבות נובעת מאותן סיבות. בבניינים מסוימים יש למשל כתמי רטיבות שחלקם תוצאה של בעיות איטום, חלקם תולדה של בעיות ניקוז ואחרים הם תוצאה של פיצוצי מים בצנרת. שנית, חשוב להשתמש בציוד ומכשור מתקדם על מנת לאבחן את הרטיבות וכדי להגדיל את הסיכוי לתיקון אפקטיבי.
אנחנו למשל יכולים לקחת אחריות מלאה על שירותי אבחוני רטיבות בבניינים ועל התיקון של הבעיה. אצלנו חשוב לאתר את הבעיה מהשורש, כדי לאבחן למה הרטיבות נגרמה ומה אפשר לעשות כדי למנוע ממנה לחזור. אז על מנת ליהנות מהיתרונות של שירות כזה, כדאי לפנות אלינו כמה שיותר מהר.

☑️אבחון רטיבות בבניין על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בבניין
אבחון רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בבניין בצורה מקצועית

השלב הראשון בתהליך של אבחון רטיבות בבניין בצורה מקצועית הוא להשתמש במכשור מתקדם. אבל עוד לפני שבוחרים את המכשור המתקדם, צריך לשלול השערות מסוימות. הנה למשל כמה השערות והאופן שבו מאששים או שוללים אותן:

  1. השערה על רטיבות שנובעת בגלל בעיות איטום – בעלי מקצוע שמגיעים עם הציוד המתאים עבור אבחוני רטיבות בבניינים צריכים קודם כל לשלול או לאשש השערה על בעיות איטום. בגלל שהטיפול בבעיות איטום שונה לגמרי מהטיפול בבעיות אחרות, חשוב להבין למה הרטיבות נגרמה ולעקוב אחר לכל אורך ורוחב הבניין.
  2. השערה על רטיבות שנגרמה בגלל תקלות בצנרת – השערה אחרת שאותה בעלי מקצוע יכולים לאשש או לשלול קשורה אל תקלות בצנרת. אם בעלי מקצוע שמגיעים עם הציוד המתאים עבור אבחוני רטיבות בבניינים מחליטים שזה קרה בגלל תקלות בצנרת, חשוב מאוד להתעקש לראות את הממצאים ואת הסיבות להחלטה.
  3. השערה על רטיבות שנגרמה בגלל בעיות ניקוז – בניינים גבוהים חשופים מאוד לבעיות רטיבות שנגרמות בגלל ניקוז לא מספיק אפקטיבי. כאן, הדרך לשלול או לאשש את ההשערה היא לעקוב אחר המרזב שיש בבניין ולבצע בדיקה כדי לברר אם הוא אכן מסוגל להוביל את כמויות המים מהגג אל הקרקע.

 

הבדלים בין סוגי בניינים

שירות של אבחון רטיבות בבניין גם ייחודי בכך שהוא מביא בחשבון את ההבדלים בין הסוגים השונים של המבנים. מטבע הדברים, יש הבדל בין רטיבות בבניין ישן וחדש. כמו כן, יש הבדל בין האופן שבו מאתרים ולאחר מכן מתקנים רטיבות בבנייני מגורים משותפים לעומת בנייני משרדים, בנייני מפעלים וכן הלאה.

 

אבחון רטיבות בבניין מגורים משותף

דווקא הנושא של אבחון רטיבות בבניין מגורים משותף נחשב להכי מורכב. מלבד ההיבט הטכני של האופן שבו מאבחנים את התקלה ולאחר מכן מתקנים אותה, יש בדרך כלל ויכוחים סביב מחיר אבחון רטיבות בבניין ובשאלה מי אמור לממן את התיקן. לרוב, ההכרעה היא שהמימון הוא באחריות מי שהתקלה נמצאת אצלו – בין אם זה בכל הבניין ובמימון הוועד, או בתקלה בדירה אחת ובמימון הבעלים שלה.

 

טיפול ארוך טווח ברטיבות

חשוב מאוד לתאם שירות של אבחון רטיבות בבניין על מנת לבצע טיפול ארוך טווח. הטעות הנפוצה היא לנסות לחסוך בטווח הארוך, אבל זה לא משתלם. אם הרטיבות לא מטופלת, זה אומר המשך הופעת כתמי רטיבות ולאחר מכן עובש, פטריות וחיידקים.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בבניין?

השירות של אבחון רטיבות בבניין מתומחר על פי פרמטרים פחות או יותר אובייקטיביים. ברוב המקרים, בהצעה על אבחון רטיבות בבניין מחיר ייקבע לפי השאלה בכמה כתמי רטיבות מדובר, מה הסיבה שבגללה הם הופיעו, עד כמה האזור נגיש וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות בבניין כללי

אבחון רטיבות בבניין מחיר מ-₪1,500
אבחון רטיבות בדירה מחיר מ-₪1,200
אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1,200

 

הזמינו עכשיו מומחה שיודע לאתר ולתקן את הרטיבות! חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות פותרים באמצעות זיהוי של מוקד הבעיה.

באמצעות תחזוקה תקופתית וניקיון של קווי ביוב.

בעזרת ניקוי תקופתי של המרזב או החלפה שלו אחת לתקופה מסוימת. 

בתקלה בדירה, בעלי הדירה משלמים על האבחון והתיקון. בתקלה בבניין, וועד הבית דואג להשתתפות של כל הדיירים במחיר התיקון. 

דילוג לתוכן