איתור נזילות איתור ברור

אבחון סדקים בקו הביוב

סדק בקווי ביוב עלול לגרום נזקים חמורים. בשלב הראשון, הנזק הוא ריח לא נעים סביב קווי הביוב. בשלבים הבאים, הסדק מתרחב ונגרמת נזילה. לכן, מה שצריך לעשות זה לתאם שירות של אבחון סדקים בקו הביוב כמה שיותר מוקדם. מהרגע שבו יוצרים קשר עם חברה מקצועית, קל יותר לאבחן את סוג הסדק וכמובן גם למצוא עבורו פתרון.

החברה שלנו מתמחה בהפעלת ציוד משוכלל לטובת אבחון סדק בקו הביוב העירוני או הביתי. יש לנו את הניסיון, את הכלים ואת הידע ואנחנו יכולים לשלוח אליך איש מקצוע אמין עוד היום.

☑️אבחון סדקים בקו הביוב באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון סדקים בקו הביוב
אבחון סדקים בקו הביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון סדקים בקו הביוב בצורה מקצועית

חשוב מאוד לתאם שירות של אבחון סדקים בקו הביוב באופן מקצועי וברמה גבוהה. אם השירות לא מספיק מקצועי, זה בדרך כלל אומר שלא מצליחים להיכנס פנימה אל קווי הביוב כדי לזהות באופן מדויק את המיקום של הסדק. חוץ מזה, המשמעות של שירות לא מספיק מקצועי עלולה להיות חוסר יכולת לאבחן את הסיבה לסדק – מה שימנע לאחר מכן את התיקון האפקטיבי של הבעיה.

 

סיבות להופעת סדקים בקו הביוב

שירות מהסוג של אבחון סדקים בקו הביוב מתואם בשלל מקרים ונסיבות. הנה למשל כמה סיבות שבגללן חשוב להזמין שירות של אבחון סדק בקו הביוב כמה שיותר מוקדם ועם ציוד משוכלל:

  1. אבחון סדקים בגלל ריחות לא נעימים – אין סיבה שקווי ביוב אטומים יגרמו להופעת ריחות לא נעימים. אם יש ריחות לא נעימים באחת מנקודות היציאה או הכניסה של הביוב העירוני, צריך ליצור קשר עם המוקד ולתאם פתרון. בסביבה הביתית, חשוב גם לבצע אבחון סדק בקו הביוב על מנת למנוע החמרה של המצב הנוכחי.
  2. חדירת גוף זר בצינור – סדק עלול להיגרם בגלל חדירת גוף זר. הבעיה היא שהמיקום של הסדק לא בהכרח זהה למיקום של הגוף הזר, כמו למשל במקרים שבהם הוא ממשיך לנוע בתוך הצינורות ויחד עם התנועה של המים. בנסיבות כאלה, שירות מקצועי של אבחון סדק בקו הביוב יפתור את הבעיה.
  3. נזילת מים – היתרון של שירות אבחון סדק בקו הביוב הוא שבהשקעה כספית נמוכה ניתן למנוע נזקים בלתי הפיכים למבנה, לרכוש ולציוד האישי. לרוב, זה בדיוק מה שקורה כאשר הסדק נגרם בגלל נזילת מים.

 

שירותי אבחון סדקים בקו הביוב של סוגי לקוחות שונים

יש הבדל בין האופן שבו מבצעים אבחון סדקים בקו הביוב הביתי לבין הדרך שבה עושים את זה במרחב הציבורי. במילים אחרות, סוג הלקוח משפיע על מחיר אבחון סדקים בקו הביוב ועל התוצאות. בתיאום של שירותי אבחון סדקים בקו הביוב מחיר נקבע לפי גודל השטח, הנגישות אל קווי הביוב וסוג הצנרת.

אז מטבע הדברים, צריך להשקיע הרבה יותר משאבים כדי לאבחן סדקים בקו הביוב של העירייה לעומת בקו ביוב של בית פרטי – או אפילו דירה של בנייני מגורים משותפים.

 

תיקון סדקים אחרי האבחון

הסוד של שירותי אבחון סדקים בקו הביוב ברמה גבוהה הוא עמידות לזמן ארוך. אבל בשביל לשמור על עמידות התיקון, צריך לתחזק נכון את הצנרת. בהקשר הזה, כדאי לדעת שתיקון מקצועי כולל בחלק מהמקרים החלפה של הצנרת כולה ולא רק החלפה של הצינור שיש בו סדק.

 

כמה עולה אבחון סדקים בקו הביוב?

שירותי אבחון סדקים בקו הביוב מתומחרים לפי פרמטרים אובייקטיביים. באופן כללי, ניתן לקבוע שככל שהפרויקט של האבחון יהיה מסובך יותר – כך המחיר יעלה.

 

מחירון אבחון סדקים בקו הביוב כללי

אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
הסרת שורשים בקו הביוב מחיר מ-₪600

 

לאבחון סדקים בקו הביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

חדירת גוף זר, בלאי, עומס, סתימות וכן הלאה.

ריחות לא נעימים, כתמי רטיבות, נזק לציוד ונזילות מים.

באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל.

מוצאים את הפתרון הכי אפקטיבי.

דילוג לתוכן