איתור נזילות איתור ברור

אבחון סדקים בצנרת

אבחון סדקים בצנרת עשוי להיות שירות חיוני, כאשר אתם מגלים שיש לכם נזילה ולא יודעים מה המקור שלה, או שאתם חושדים בקיומם של סדקים בעקבות עבודת שיפוצים, או בעקבות תזוזות של המבנה.
בכל מקרה, כדי לבצע אבחון סדקים בצנרת, צוות המומחים של המאתרים משתמש בציוד מתקדם וחדשני, המאפשר לאתר כל סוג של ליקוי בצנרת ללא חפירות וללא הרס. התקשרו עכשיו להזמנת אבחון סדקים בצנרת.

☑️אבחון סדקים בצנרת באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון סדקים בצנרת
אבחון סדקים בצנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימן שאתם צריכים אבחון סדקים בצנרת

זיהוי מוקדם של סדקים בצנרת יכול לסייע לכם לחסוך כסף רב על ידי צמצום נזקי המים, החודרים לתוך המבנה ופוגעים בו ברמות שונות. לכן, אם יש לכם אחד או יותר מהסימנים האלה, סביר להניח שאתם צריכים להזמין אבחון סדקים בצנרת:

  • סימני רטיבות בקיר, או בתקרה.
  • סימני עובש על הקירות והתקרה.
  • שינוי בצבע של המרצפות.
  • סימני התנפחות והתקלפות של צבע הקיר והתקרה.
  • צלילי מים זורמים בתוך הקיר.
  • חשבון מים גבוה במיוחד.
  • מונה מים שממשיך לרוץ, גם אם כל הברזים בבית סגורים.

 

מתי צריך אבחון סדקים בצנרת?

אבחון סדק בצנרת, או סדקים בצנרת, עשוי להיות חיוני כאשר הצנרת שלכם נפגמה בגלל מספר סיבות שונות, או אחת מהן:

  • בלאי טבעי ושחיקה של הצנרת הקיימת.
  • הצטברות אבנית שפורצת את הצינור בעקבות לחצי מים.
  • תזוזות קרקע טבעיות גורמות לתזוזת הצנרת וסודקות אותה.
  • סתימות לא מטופלות בצנרת.
  • התקנה לקויה של הצנרת.
  • שינויי טמפרטורה קיצוניים, העיקר בחורף.
  • צנרת ישנה, או מאיכות ירודה.

 

מה עושים אם הסדק בצנרת נמצא בכלל אצל השכן?

אבחון סדקים בצנרת מגלה לנו לא אחת כי הסדק בצנרת, הגורם לנזילה אצלכם בבית, נמצא בכלל בצינור של השכנים. במקרה הזה, אתם תצטרכו לשלם את כל ההוצאות הכרוכות באבחון הסדק, אבל לאחר שנוכיח באופן בלתי ניתן לערעור, כי הסדק אכן נמצא אצל השכנים, הם יצטרכו לשלם את כל ההוצאות ולהחזיר לכם את הכסף שכבר הוצאתם.

במקרה הצורך, תוכלו לקבל מאיתנו דו"ח מפורט, קביל בבית משפט, המוכיח כי הבעיה התחילה אצל השכנים. זהו דוח של מומחה בתחום, הכולל בתוכו גם צילום, או צילומים של פנים הצנרת והוא מסמך קביל, אותו נהוג להגיש בבית המשפט במקרה של עימות כספי על נושא התיקון.

 

כמה עולה אבחון סדקים בצנרת?

מחיר אבחון סדקים בצנרת עשוי להשתנו לפי מיקום הצנרת – פנימי או חיצוני, לפי מספר הליקויים והסדקים אותם יש לאתר, מורכבות העבודה ורמת הקושי בהגעה למקום ועוד. לכן, כאשר מבקשים מכם לשלם עבור אבחון סדקים בצנרת מחיר מסוים, חשוב שתבקשו הצעת מחיר מפורטת, כדי שתדעו מה בדיוק כלול במחיר. בנוסף, לאחר האבחון, תוכלו להזמין אצלנו גם תיקון ולכן חשוב לבקש הצעה נפרדת גם עבור שירות זה.

 

מחירון אבחון סדקים בצנרת כללי

אבחון סדקים בצנרת מחיר מ-₪800
איתור צנרת מחיר מ-₪800
טיפול בפיצוץ בצנרת מחיר מ-₪1000

 

לאבחון סדקים בצנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

תלוי במיקום הצנרת, סוג הבעיה, קוטר הצנרת ועוד. יש לנו מספר אמצעים מתקדמים וחדשניים לאיתור ואבחון סדקים בצנרת, כמו גם ליקויים אחרים. בין היתר, אנחנו משתמשים במצלמה תרמית, מצלמת סיב אופטי, חיישן אקוסטי, חיישן גז, בלוני הצפה ועוד – בהתאם לסוג הצנרת, מיקום הצנרת ועוד.

לצורך אבחון ליקויים בצנרת ביוב אנחנו משתמשים במצלמה מיוחדת לצילום צנרת תת קרקעית, או אמצעים ייעודיים אחרים, המאפשרים לנו לאתר את מקור הבעיה בלי לגרום להרס. המצלמה המיוחדת שלנו, הנקראת גם מצלמת סיב אופטי, מוכנסת לתוך הביוב ומשדרת לנו בזמן אמת תמונה של מצב הצנרת, עד שאנחנו מגיעים למקור התקלה, או הסדק.

במרבית המקרים ניתן לאבחן סדק בצנרת ביתית בעזרת מצלמה תרמית ללא הרס. אנו מצלמים את הקיר, בו קיימת נזילה והמצלמה מספקת לנו תמונה איכותית, המאפשרת לנו לאבחן במדויק את מקור הבעיה.

אנחנו משתמשים במגוון אמצעים מתקדמים גם לצורך תיקון סדק בצנרת, כמו שרוול פולימרי, התזה ועוד. את בחירת האמצעי המתאים לביצוע התיקון, עושים המומחים שלנו בשטח, לאחר ביצוע של אבחון הבעיה, כדי לבחור בפתרון האופטימלי.

דילוג לתוכן