איתור נזילות איתור ברור

תיקון מרזב פנימי

לאחר העונות הקרות בשנה, נוצרים מצבים רבים בהם נפגמים ומתקלקלים המרזבים לרבות המרזבים הפנימיים. במקרים אלו, בהם מתקלקל המרזב הפנימי, עלולה להיווצר רטיבות בקירות ובתקרה, וכתוצאה מכך יכול להיווצר עובש. על מנת למנוע מקרים אלו חשוב לבדוק את תקינות המרזב, ובמידת הצורך לבצע תיקון מרזב פנימי, אשר יבטיח לכם עונות גשומות בטוחות ונעימות.
אצלנו תוכלו למצוא שירותי תיקון מרזבים פנימיים באופן מקצועי ואיכותי, במחירים נוחים וזולים. שירותי תיקון המרזבים שלנו יינתנו לכם על ידי צוות מקצועי ומנוסה, שיבטיח לכם תיקון משובח שיחזיק מעמד לזמן רב.

☑️תיקון מרזב פנימי באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון מרזב פנימי
תיקון מרזב פנימי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה זה תיקון מרזב פנימי?

תיקון מרזב פנימי, כשמו כן הוא, תהליך שבו מתבצע תיקון של צינור ניקוז המים אשר מצוי בתוך המבנה עצמו. ברוב המקרים מרזב פנימי מצוי בקירות, ופתח הניקוז שלו נמצא באחת מדפנות המבנה, כשהמים נשפכים החוצה ממנו.

אי לכך, מרזב פנימי פגום גורם במקרים רבים לרטיבות בקירות ובתיקרה, ועלול להוביל אף להצפות במקומות שונים. תיקון מרזבים פנימיים מהווה אתגר לא פשוט, מאחר שכאמור, המרזב מצוי בתוך הקירות ולא חשוף לעיני כל.

 

באילו מקרים נזדקק לתיקון של המרזב הפנימי?

בניגוד למרזב חיצוני רגיל, תיקון מרזב פנימי מתרחש לעיתים רחוקות בעבור אותו מרזב. אי לכך, מספר הגורמים אשר בעקבותיהם נזדקק לתיקון מרזבים פנימיים קטן גם הוא, אך עדיין קיים. בין הגורמים אשר בגינם נזדקק לתיקון מרזב פנימי ניתן למצוא:

  1. פסולת – לעיתים מרזבים נסתמים כתוצאה מהצטברות לכלוך בפתחים השונים או לאורך המרזב הפנימי עצמו כגון ניילונים וברזלים קטנים.
  2. פסולת טבעית – ישנם מקרים בהם המרזב הפנימי נסתם על ידי פסולת טבעית לרבות עלים, חיות, אבנים ועוד. מקרים אלו עלולים לגרום להצפות במרזב, ואף שברים וסדקים.
  3. התיישנות – הסיבה הנפוצה והמאתגרת ביותר לתיקון, שבגינה יש לבצע תיקון מרזב פנימי היא כתוצאה מהתיישנות של המרזב, הגורמת לשברים, חורים, סדקים במרזב ועוד.

 

כמובן שייתכנו גורמים נוספים אחרים, אך אלו הם הגורמים העיקריים והנפוצים ביותר.

 

תהליך תיקון מרזבים פנימיים

תהליך תיקון מרזב פנימי מהווה אתגר לא פשוט מפאת העובדה כי המרזב נמצא בתוך קירות המבנה, ולא חיצוני וגלוי לעיני כל. שלבי התיקון באופן כללי, לכל תיקון שהוא וללא קשר בסוג הבעיה הספציפית, מחולק לשלושה שלבים עיקריים.

 

איתור

השלב הראשון הוא שלב איתור בעיה במרזב פנימי, כלומר איתור הגורם שבגינו יש לבצע את תיקון המרזב הפנימי לרבות מיקום הבעיה.

 

תיקון

לאחר איתור בעיה במרזב פנימי נדרש כמובן, התיקון. תהליך תיקון מרזב פנימי מהווה אתגר לא פשוט, ומשתנה בהתאם לסוג הבעיה שאותרה. לעיתים רבות יש צורך בפירוק הקירות לשם תיקון המרזב, והדבר גורם לעניין לקבל סדר גודל רב מהרגיל.

 

בדיקה

לאחר תיקון הבעיה, מוודא צוות התיקון כי הבעיה אכן נפתרה, בעזרת בדיקות אשר משתנות בהתאם לבעיה. שלב זה נועד על מנת לוודא כי המרזב תקין, וכי לא נוצרו שום בעיות אחרות.

 

מה היתרון של מרזב פנימי

היתרון העיקרי בשימוש במרזב פנימי, אף על פי העובדה כי תיקון מרזב פנימי מהווה תהליך מסובך ומורכב, הוא עניין האסתטיקה. מרזב פנימי, בשונה ממרזב חיצוני רגיל, אינו נראה כלפי חוץ, ועל כן אינו מפריע למראהו החיצוני של המבנה. יתרון זה מאפשר עיצוב של הבית ללא צורך התחשבותי בגורמים חיוניים אלו כדוגמת המרזב.

 

כמה עולה תיקון מרזב פנימי?

מחיר תיקון מרזב פנימי משתנה בין תיקון לתיקון בהתאם לגורמים שונים, אשר רובם סובבים סביב סוג הבעיה עצמה, שבגינה יש צורך בתיקון המרזב. הגורמים השונים אשר מביאים לכך שלכל תיקון מרזב פנימי מחיר שונה כוללים את עניין מורכבות התיקון, הכלים הדרושים לתיקון, המעשים שיש לבצע על מנת לתקן את המרזב ועוד.

 

מחירון תיקון מרזב פנימי כללי

תיקון מרזב פנימי מחיר מ-₪1200
תיקון מרזבים מחיר מ-₪1200
פתיחת סתימת בטון במרזב מחיר מ-₪1200

 

לתיקון מרזב פנימי חייגו 055-978-0890 ☎️

החלפת מרזב פנימי בחיצוני אכן אפשרית, אך לא מומלצת ברוב המקרים. אם ברשותכם מרזב פנימי שהתקלקל, עדיף לתקן אותו על פני להחליפו לגמרי, משני גורמים עיקריים שהם עניין האסתטיקה והמחיר.

ברוב המקרים מרזב פנימי פגום גורם לרטיבות כזו או אחרת בתקרה או בקירות, אשר ברוב המקרים גם גורמת לעובש. אף על פי כן, ייתכנו מקרים בהם הפגם במרזב לא יגרום לרטיבות, ויתגלה בדרכים אחרות.

התשובה לכך היא לא. רטיבות בתקרה ובקירות יכולה להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כגון הצטברות נוזלים מעל התקרה, על הגג או כתוצאה מחלחול של מים למבנה ועוד.

ברוב המקרים, אם לא בכולם, מחיר תיקון מרזב פנימי אינו ניתן לשינוי, מהסיבה הפשוטה כי תהליך התיקון קבוע ואינו ניתן לשינוי. אי לכך כל החומרים וכלי העבודה השונים קבועים גם כן.

דילוג לתוכן